Результати оцінювання роботи УАП за листопад 2019 р.
За листопад 2019 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3602 відвідувача, з них:
позитивно – 3579 або 99,43 % від загальної кількості;
негативно 23 або 0,57 % від загальної кількості.
23 негативні оцінки розподіляється наступним чином:
- 12 або 0,28 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;
- 1 або 0,03 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;
- 3 або 0,08 % від загальної кількості – з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;
- 3 або 0,08 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
- 4 або 0,1 % від загальної кількості – з питань видачі документів Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області.