Замінюйте водійське посвідчення, не виходячи з дому. Вдосконалили послугу в Дії

Доставка водійського посвідчення

Тепер у застосунку можна замовити доставку нового документа у відділення Укрпошти чи кур’єром.

Більше жодних поїздок в інший кінець міста та годин, проведених у черзі. Отримати пластиковий документ можна за кілька кліків у застосунку

Як це зробити?

Скористайтеся послугою Заміна посвідчення водія в Дії і виберіть тип посвідчення — цифрове+пластик, спосіб доставки — самовивіз із відділення Укрпошти або доставка кур’єром за вказаною адресою та зазначте контактні дані й підпишіть заяву.

Оплатіть послугу протягом 10 хвилин — і все готово! Чекайте на сповіщення від Укрпошти чи повідомлення від кур’єра про доставку.

Нагадуємо, замінити посвідчення водія в Дії можна, якщо ви змінили прізвище, хочете обміняти пластик на цифровий документ, втратили чи пошкодили водійське або отримали тимчасове посвідчення на 2 роки йі хочете замінити його на постійне.

Державні послуги, які не потребують зайвого часу.

Сервіс удосконалено Міністерством цифрової трансформації спільно з МВС України, Головний сервісний центр МВС, ДП «Інфотех» та АТ Укрпошта.

 

 

Робоча зустріч з Представником Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Хмельницькій області

Омбудсмен1 Омбудсмен3

          Омбудсмен2 

14.11.2023 відбулась робоча зустріч начальника управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради (ЦНАП) Олексія Хохлова з Представником Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Хмельницькій області Оксаною Кізаєвою та регіональним координатором Олегом Шаповаловим.

Під час зустрічі Оксана Кізаєва поінформувала керівництво ЦНАП про роль інституції Омбудсмана в Україні щодо дотримання та захисту прав людей, роботу Консультаційного центру Уповноваженого у місті Хмельницький та повідомила про порядок звернення до Уповноваженого ВРУ з прав людини та регіонального представництва у Хмельницькій області. Центр надання адміністративних послуг отримав відповідні інформаційні матеріали та контактну інформацію для використання в подальшій роботі.

Також учасники зустрічі ознайомилися з напрямками і результатами роботи управління адміністративних послуг та його філії №1, надання актуальних послуг внутрішньо переміщеним особам (ВПО), обговорили подальшу взаємодію.

Більше 1000 відвідувачів щодня обслуговує ЦНАП Хмельницької міської ради, з яких майже півтори сотні – це ВПО.

З перших днів війни ЦНАП не зупинив роботу. Не зважаючи на те, що жоден державний реєстр не працював, надавались послуги, які були вкрай важливими для потреб Збройних Сил України.  З метою максимального забезпечення прийому в ЦНАП був змінений графік роботи: збільшені години прийому та запроваджено роботу у вихідні дні. Власне, це був єдиний ЦНАП, який працював 7 днів на тиждень. Адже люди прибували до Хмельницького у будь-який час і працівникам потрібно було максимально швидко опрацьовувати десятки і сотні звернень. Також було впроваджено надання 10 нових адміністративних послуг в умовах воєнного стану, реалізовано 2 соціальні проєкти, започатковано надання комплексних послуг за життєвими обставинами для ВПО, а також ЦНАП долучився до команди підтримки ДІЯ. 

Одними з перших в ЦНАП розпочали прийом звернень щодо взяття ВПО на облік громадян, що потребують житла для тимчасового проживання, а Хмельницька міська рада – формування відповідного житлового фонду. Також здійснюється прийом інформаційних повідомлень про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації та заяв на отримання компенсації для власників житла, в яких безоплатно проживають ВПО.

Результатом зустрічі стала домовленість сторін про  взаємодію задля дотримання прав громадян, зокрема права на звернення, забезпечення захисту прав внутрішньо переміщених осіб, прав дітей, вразливих категорій населення.

Ми працюємо для ВАС!

Перемога за нами!

Слава Україні! Героям Слава!

 

 

12 послуг для бізнесу за 20 хвилин: послуга е-Підприємець

еПідприємець

Уряд підтримав створення комплексної послуги. Українці за однією заявою зможуть отримати сервіси, необхідні для ведення власної справи.

е-Підприємець міститиме 12 послуг для бізнесу: від реєстрації ФОП — до відкриття банківського рахунку. Не треба буде ходити по різних установах, збирати довідки та зайві папірці, щоб отримати послуги, треба лише мати гаджет та 20 хвилин вільного часу.

Як скористатися послугою?

Усе просто. Заходьте на портал Дія та заповнюйте заяву. Отримати послугу можна буде на будь-якому етапі запуску чи розвитку власної справи. Наприклад, дійсні ФОП зможуть розширити бізнес.

Створюємо зручні умови для підприємців!

Комплексну послугу е-Підприємець розроблять у межах проєкту EU4DigitalUA, що фінансується Європейським Союзом та впроваджується Академією електронного управління Естонії.

 

 

Тимчасовий дозвіл на виїзд дитини за кордон у Дії

Дозвіл на виїзд дитини за кордон в Дії

Уряд ухвалив постанову про старт експериментального проєкту.

Зручних цифрових послуг буде більше. Батьки зможуть у декілька кліків отримати тимчасовий дозвіл на виїзд дитини за кордон у Дії . Сьогодні Уряд ухвалив відповідну постанову.

Уявіть, не треба буде носитися по всій квартирі, щоб знайти той чи той документ, знаходити вільний час в обох батьків, щоб фізично оформити дозвіл.

Зовсім скоро достатньо буде обом батькам завантажити Дію й одному з них надати згоду через застосунок.

А далі дані — у Державний реєстр актів цивільного стану, а ви з дитиною — за кордон. Прикордонники теж зможуть усе перевірити онлайн. Тож вам не потрібно буде надавати паперові документи для підтвердження.

Цифровізуємося!

Послуга реалізовується Міністерством цифрової трансформації, Міністерством юстиції, Державною прикордонною службою та Програмою EGAP, що впроваджується Фондом Східна Європа за підтримки Швейцарії

 

 

Результати оцінювання роботи УАП за жовтень 2023 р.

За жовтень 2023 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3725 відвідувачів з них:


laughing
 позитивно – 3721 або 99,88 % від загальної кількості.
sad
 негативно - 4 або 0,12 % від загальної кількості.


4 негативні оцінки або 0,12% від загальної кількості розподіляється наступним чином:
- 3 – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 1 – з питань видачі документів дозвільного характеру.

Ми працюємо для Вас! 

 

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты