Результати оцінювання роботи УАП за вересень 2020 р.
За вересень 2020 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3089 відвідувачів, з них:
позитивно – 3071 або 99,4 % від загальної кількості;
негативно - 18 або 0,6 % від загальної кількості.
18 негативних оцінок розподіляється наступним чином:
-3 або 0,1 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;
- 3 або 0,1 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;
- 7 або 0,23 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
- 1 або 0,033 % від загальної кількості – з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;
- 1 або 0,033 % від загальної кількості – з питань видачі документів Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області;
- 3 або 0,1 % від загальної кількості – з питань отримання електронного квитка для пільгового проїзду у міському транспорті.