Результати оцінювання відвідувачами роботи Управління адміністративних послуг за лютий 2017 року

За лютий 2017 року якість послуг що надаються в приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3956 відвідувачів, з них позитивно оцінили – 3918 або 99,03 % від загальної кількості, негативно оцінили – 38 або 0,97 % від загальної кількості.

38 негативних оцінки розподіляються наступним чином:

- 7 або 0,18 % від загальної кількості – відділ надання адміністративних та інших послуг управління адміністративних послуг;

- 5 або 0,13 % від загальної кількості – відділ дозвільних процедур управління адміністративних послуг;

- 14 або 0,35 % від загальної кількості – відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради;

- 1 або 0,025 % від загальної кількості – відділ реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради;

- 2 або 0,05 % від загальної кількості – відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень управління з питань реєстрації

- 4 або 0,1 % від загальної кількості - Хмельницький міський відділ Державної міграційної служби України у Хмельницькій області;

           - 5 або 0,13 % від загальної кількості - Управління Держгеокадастру у Хмельницькому районі.

Абсолютна більшість відвідувачів Хмельницького ЦНАПу позитивно оцінили його роботу у січні

Щомісячно Центр надання адміністративних послуг вивчає думку хмельничан-замовників послуг щодо якості своєї роботи.

Так, за січень 2017 року якість наданих послуг оцінили 2428 відвідувачів, з них позитивно – 2387 або 98,31 % від загальної кількості, негативно – 41 або 1,69 % від загальної кількості.

41 негативна оцінка розподіляються наступним чином:

- 12 або 0,5 % від загальної кількості – відділ надання адміністративних та інших послуг управління адміністративних послуг;

- 8 або 0,33 % від загальної кількості – відділ дозвільних процедур управління адміністративних послуг;

Детальніше...

Результати оцінювання відвідувачами роботи ЦНАП за грудень 2016 року

За грудень 2016 року якість наданих послуг оцінили 3077 відвідувачів, з них позитивно – 3039 або 98,76 % від загальної кількості, негативно – 38 або 1,24 % від загальної кількості.

38 негативних оцінок розподіляються наступним чином:

- 11 або 0,36 % від загальної кількості – відділ надання адміністративних та інших послуг управління адміністративних послуг;

- 3 або 0,1 % від загальної кількості – відділ дозвільних процедур управління адміністративних послуг;

Детальніше...

Прийнято зміни щодо сплати адміністративного збору за проведення державної реєстрації прав на нерухоме майно, їх обтяжень та бізнесу

З 01 січня 2017 року набирає чинності Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів” від 06.12.2016 року №1774-VIII.Даним нормативно-правовим актом внесено зміни до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” (далі - Закон), зокрема :

 частину третю статті 32 Закону:

друге речення доповнено словами "крім випадків, передбачених цим Законом";

доповнити абзацом другим такого змісту:

     "Міністерство фінансів України під час здійснення повноважень з контролю за дотриманням бюджетного законодавства в частині моніторингу достовірності інформації, поданої фізичними особами для нарахування та своєчасного і в повному обсязі отримання соціальних виплат, пільг, субсидій, пенсій, заробітних плат, інших виплат, що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, безоплатно отримує відомості з Державного реєстру прав в електронній формі у форматі бази даних, витягу та/або в іншому вигляді на підставі договорів, укладених з технічним адміністратором";

     у статті 34 Закону:

слова "мінімальна заробітна плата" в усіх відмінках і числах замінити словами "прожитковий мінімум для працездатних осіб" у відповідному відмінку і числі;

абзац перший частини сьомої викладено в такій редакції:

    "7. Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округлюється до найближчих 10 гривень".

     У Законі України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" :

    1) у частині сьомій статті 11:

абзац перший доповнити словами "крім випадків, передбачених цим Законом";

доповнити абзацом другим такого змісту:

   "Міністерство фінансів України під час здійснення повноважень з контролю за дотриманням бюджетного законодавства в частині моніторингу достовірності інформації, поданої фізичними особами для нарахування та своєчасного і в повному обсязі отримання соціальних виплат, пільг, субсидій, пенсій, заробітних плат, інших виплат, що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, безоплатно отримує відомості з Єдиного державного реєстру в електронному вигляді у форматі бази даних, витягу та/або в іншій формі на підставі договорів, укладених з технічним адміністратором";

   2) у статті 36:

  у частинах першій і четвертій слова "мінімальна заробітна плата" в усіх відмінках і числах замінити словами "прожитковий мінімум для працездатних осіб" у відповідному відмінку і числі;   

   частину п'яту викласти в такій редакції:

  "5. Адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень".

З 01 січня 2017 р.  адміністративний збір становитиме:

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно

- за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно:

а) за державну реєстрацію протягом 5 робочих днів – 160 грн.;

б) за державну реєстрацію протягом 2 робочих днів - 1600 грн.;

в) за державну реєстрацію протягом 1 робочого дня - 3200 грн.;

г) за державну реєстрацію протягом 2 годин - 8000 грн.

- за державну реєстрацію інших речових прав на нерухоме майно:

а) за державну реєстрацію протягом 5 робочих днів – 80 грн.;

б) за державну реєстрацію протягом 2 робочих днів - 800 грн.;

в) за державну реєстрацію протягом 1 робочого дня - 1600 грн.;

г) за державну реєстрацію протягом 2 годин - 4000 грн.

- за державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки - 80 грн.

- за внесення змін до записів Державного реєстру прав - 60 грн.

- за отримання інформації з Державного реєстру прав:

а) в паперовій формі - 40 грн.;

б) в електронній формі - 20 грн.

Державна реєстрація юридичних осіб (крім громадських формувань) та фізичних осіб-підприємців

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу справляється плата в такому розмірі:
 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім в несеннязмін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою 480 грн.
 75 відсотків адміністративного збору - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі 360 грн.

 Скорочені терміни:

-  протягом шести годин після надходження документів, поданих      для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів, — у подвійному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію;

-  протягом двох годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів, — у п’ятикратному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію.

960 грн.

2400 грн. 

 За виправлення технічної помилки у відомостях про юридичну особу, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30 відсотків адміністративного збору 140 грн.    
 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за державну реєстрацію змін до відомостей про благодійну організацію 160 грн.
 75 відсотків адміністративного збору - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі 120 грн.

 Скорочені терміни:

-  протягом шести годин після надходження документів, поданих      для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів, — у подвійному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію;

-  протягом двох годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів, — у п’ятикратному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію.

 

320 грн.

 

800 грн.

 За виправлення технічної помилки у відомостях про благодійну організацію, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30 відсотків адміністративного збору 50 грн.
За державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу-підприємця справляється плата в такому розмірі:
 0,1  прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за державну реєстрацію змін до відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця 160 грн.
 75 відсотків адміністративного збору - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі 120 грн.

 Скорочені терміни:

- протягом шести годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів, — у подвійному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію;

- протягом двох годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів, — у п’ятикратному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію.

 

320 грн.

 

800 грн.

 За виправлення технічної помилки у відомостях про фізичну особу-підприємця, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30 відсотків адміністративного збору 50 грн.
За надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:
 0,05  прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання витягу в паперовій формі 80 грн.
 75 відсотків плати за надання витягу в електронній формі 60 грн.
 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі 110 грн.
75 відсотків плати за надання відповідного документа в паперовій формі - за надання документа в електронній формі, що міститься в реєстраційній справі 80 грн.

 

Адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року (станом на 01.01.2017 – 1600,00 грн.), в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу - підприємця, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.

Для прикладу:

Неприбуткові організації з метою включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій зобов’язані до 01 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до вимог пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України. Відповідно, адміністративний збір за державну реєстрацію змін до установчих документів неприбуткових організацій у вищезазначеному випадку не справляється, але лише до 01 липня 2017 року. Після вказаного строку, зазначені реєстраційні дії будуть проводитись на загальних засадах із сплатою адміністративного збору.

Державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їхні посадові особи звільняються від справляння адміністративного збору за державну реєстрацію та від плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру через портал електронних сервісів.

У разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.

Державна реєстрація у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати, передбаченої вище у таблиці.

Плата за проведення державної реєстрації у скорочені строки повертається заявникові виключно у разі ненадання послуг з державної реєстрації у визначені строки з вини суб’єкта державної реєстрації, нотаріуса.

До уваги хмельничан! Графік роботи ЦНАП у святкові дні

З 29 грудня 2016 року до 2 січня 2017 року управління адміністративних послуг працюватиме за наступним графіком:
 
Дата
Графік роботи
Години прийому
 
29.12.2016
з 09.00 до 18.15
з 09.00  до 12.00 – надання консультацій, прийом документів, видача готових результатів
з 09.00  до 18.00 – видача готових результатів
 
30.12.2016
з 09.00 до 16.00
з 09.00  до 12.00 – тільки видача готових результатів
 
31.12.2016, 01.01.2017, 02.01.2017 вихідні дні
 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты