Центр надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради

Результати оцінювання відвідувачами роботи Управління адміністративних послуг за квітень 2017 року

За квітень 2017 року якість наданих послуг оцінили 2815 відвідувачів, з них позитивно – 2798 або 99.39 % від загальної кількості, негативно – 17 або 0.61 % від загальної кількості. 17 негативних оцінок розподіляються наступним чином:

- 6 або 0,21 % від загальної кількості – відділ надання адміністративних та інших послуг управління адміністративних послуг;

- 3 або 0,11 % від загальної кількості – відділ дозвільних процедур управління адміністративних послуг;

- 5 або 0,18 % від загальної кількості – відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради;

- 3 або 0,11 % від загальної кількості – Управління Держгеокадастру у Хмельницькому районі.

Останнє оновлення: П'ятниця, 05 травня 2017, 10:55

Перегляди: 40

ОГОЛОШЕННЯ !!!

   Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації, повідомляє, що Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, що регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру щодо спеціального водокористування" від 7 лютого 2017 року № 1830-VIII (наберає чинності 4 червня 2017 року) внесено зміни до статті 49 Водного кодексу України, якою визначено, що дозвіл на спеціальне водокористування видаться територіальними органами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства.

   Отже, враховуюче вказане, з метою належного розгляду документів, які надійдуть на розгляд,  прийом документів на видачу дозволу на спеціальне водокористування Департаментом екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації з 03.05.2017 р. ПРИЗУПИНЕНО.

   За додатковою інформацією звертатись за адресою: м. Хмельницький, вул. І. Франка, 2/2, тел. 79-41-01

Останнє оновлення: П'ятниця, 05 травня 2017, 10:56

Перегляди: 61

В управлінні змінено графік прийому суб'єктів звернень

На виконання рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 13.04.2017 р. № 253 «Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції про внесення змін в рішення шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016 р. № 12 із внесеними змінами» з 03.05.2017 р. змінюється графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами управління адміністративних послуг.

 

Графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами управління адміністративних послуг

(вул. Соборна, 16)

Графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами Філії № 1 управління адміністративних послуг

(вул. Грушевського, 86)

-                  понеділок, вівторок, середа з 09.00 до 17.00;

-                  четвер з 09.00 до 20.00;

-                  п’ятниця з 09.00 до 16.00;

-                  субота з 08.00 до 15.00.

Без перерви на обід.

-                  понеділок, вівторок, середа, четвер з 09.00 до 17.00;

-                  п’ятниця з 09.00 до 16.00.

Обідня перерва з 13.00 до 14.00.

 

        Надання консультацій, прийом та видача документів  у приміщені управління адміністративних послуг (вул. Соборна, 16) з питань:

- реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/ перебування, оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи;

- державної реєстрації права власності на нерухоме майно, реєстрації іншого речового, надання Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

- державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- державної реєстрації громадських об’єднань, формувань, об’єднань професійних спілок, утворення політичних партій, територіальних осередків творчих спілок

здійснюється з понеділка по п’ятницю, з 09.00 до 16.00.

 

Останнє оновлення: П'ятниця, 28 квітня 2017, 13:20

Перегляди: 47

Відбулись презентації електронного документообігу

 17965701 2275825942642861 1209965199 n

 

На минулому тижні в управлінні адміністративних послуг представники компанії «Софт Експаншен Україна»  та представники Інституту розробки інформаційних систем презентували власні версії електронного документообігу управління документами та записами для Хмельницької міської ради.

Останнє оновлення: Середа, 24 травня 2017, 06:37

Перегляди: 68

Графік роботи управління у святкові дні

Під час Великодніх свят управління працюватиме за наступним графіком:

14.04.2017 – надання консультацій, прийом та видача документів в управлінні адміністративних послуг буде здійснюватись з 09.00 до 12.00.

15.04.2017, 16.04.2017, 17.04.2017 - вихідні дні.

18.04.2017 - надання консультацій, прийом та видача документів в управлінні адміністративних послуг буде здійснюватись за постійним графіком з 09.00 до 16.00.

Останнє оновлення: П'ятниця, 05 травня 2017, 10:37

Перегляди: 41

Дочірні категорії