Отримуйте витяг з Єдиного державного реєстру (ЄДР) на дивані, у кавʼярні, за кордоном — онлайн

Дія ЄДР

Раніше щоб отримати витяг з ЄДР, треба було йти в ЦНАП, потім сплачувати адмінзбір та чекати 24 години. Із Дією ми це змінили, отримуйте витяг:

♦ онлайн — без візитів до держустанов,

♦ за 100 гривень замість 130,

♦ з оплатою карткою просто на порталі.

Як отримати витяг на порталі Дія

Зайдіть на Портал Дія → виберіть послугу Витяг з ЄДР → перегляньте та підвердьте дані з реєстру → оплатіть 100 грн адмінзбору → отримайте витяг у форматі PDF.

Зручно. Непомітно. Людяно.

Послугу розроблено Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством юстиції України за підтримки Програми EGAP, що впроваджується Фондом Східна Європа за підтримки Швейцарії.

 

 

Отримуйте довідку про нерухомість онлайн - на порталі Дія

Дія довідка про нерухомість

Документ за 5 секунд Повернули довідку з Державного реєстру речових прав на портал Дія.

Отримуйте інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за кілька кліків та 30 гривень. Довідка засвідчує, що ви власник нерухомості. Такий документ отримує понад 1 млн українців щорічно.

Крім звичайних життєвих ситуацій, в умовах війни довідка знадобиться для оцінки та відшкодування пошкодженого чи знищеного майна через російську агресію.

Як отримати довідку

1. Зайдіть на портал Дія та авторизуйтеся

2. Натисніть Послуги — Довідки та витяги — Довідка з Державного реєстру речових прав

3. Заповніть онлайн-форму, зазначивши один з критеріїв пошуку: ПІБ, серія та номер паспорта, кадастровий номер, адреса майна, реєстраційний номер

4. Сплатіть адміністративний збір 30 грн карткою на порталі

Раніше ви могли отримати цю довідку на порталі Дія. Проте з початком вторгнення роботу реєстрів призупинили, тож і послуга була недоступна. Зараз реєстри працюють, а команда Дії покращила сервіс.

Запит на довідку про нерухоме майно опрацьовується 3-5 секунд і вона одразу зʼявляється в розділі Замовлені документи на порталі Дія.

Цифровізація триває!

Проєкт реалізовано Мінцифрою спільно з Міністерством юстиції України за сприяння Програми EGAP, що фінансується урядом Швейцарії та реалізується Фондом Східна Європа.

 

 

Уряд ухвалив автоматичне продовження низки соціальних виплат з 1 січня 2023 року

Уряд ухвалив

З метою забезпечення адресності соціальної допомоги та створення зручних процедур для людей під час воєнного стану, за ініціативи Мінсоцполітики Уряд 27 грудня прийняв постанову “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 6 жовтня 2021 р. № 1040 і від 7 березня 2022 р. № 214”.

Зазначене рішення дозволяє продовжити автоматичне здійснення соціальних виплат, дія яких спливла під час воєнного стану. Це стосується, зокрема, людей та дітей з інвалідністю, а також для дітей позбавлених батьківського піклування.

Таким чином, з 1 січня будуть автоматично продовжені такі соціальні виплати та допомоги:

  • ♦ на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування,
  • ♦ на дітей, хворих на тяжкі захворювання,
  • ♦ дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів,
  • ♦ особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
  • ♦ особам, які здійснюють догляд за особами з інвалідністю І та ІІ групи внаслідок психічного розладу;
  • ♦ особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.

Звертаємо увагу, що внутрішньо переміщені особи також продовжать автоматично отримувати допомогу на проживання з 1 січня 2023 року, без необхідності додаткових звернень до органів соцзахисту.

Також продовжено до 31 грудня 2023 року перехідний період для виплати щомісячних компенсаційних виплат непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку.

Джерело

 

 

Результати оцінювання роботи УАП за грудень 2022 р.

За грудень 2022 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3286 відвідувачів з них:


laughing
 позитивно – 3274 або 99,63 % від загальної кількості;
sad
 негативно - 12 або 0,37 % від загальної кількості.


12 негативних оцінок або 0,37 % від загальної кількості розподіляється наступним чином:
- 6 або 0,19 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 2 або 0,06 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;

- 1 або 0,03 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- 3 або 0,09 % - з питань видачі документів відділом реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації.

Ми працюємо для Вас! 

 

 

У 2023 році змінився розмір адміністративного збору у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості!

З 1 січня 2023 року змінився розмір адміністративного збору у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості.

Звертаємо увагу, що послуги з реєстрації нерухомого майна та бізнесу надаються виконавчим комітетом Хмельницької міської ради БЕЗКОШТОВНО, проте сплачується адміністративний збір, встановлений законодавством.

Розмір адміністративного збору залежить від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який з 01.01.2023 року складає 2684 гривні. Крім того, деякі послуги вираховуються від мінімальної заробітної плати, яка становить – 6700 гривень, (відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік»).

Адмінзбір ЮО та ФОП 2023

Адмінзбір РНМ 2023

 

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты