Центр надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради

ОГОЛОШЕННЯ !!!

   Департамент екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації, повідомляє, що Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, що регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру щодо спеціального водокористування" від 7 лютого 2017 року № 1830-VIII (наберає чинності 4 червня 2017 року) внесено зміни до статті 49 Водного кодексу України, якою визначено, що дозвіл на спеціальне водокористування видаться територіальними органами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства.

   Отже, враховуюче вказане, з метою належного розгляду документів, які надійдуть на розгляд,  прийом документів на видачу дозволу на спеціальне водокористування Департаментом екології та природних ресурсів Хмельницької обласної державної адміністрації з 03.05.2017 р. ПРИЗУПИНЕНО.

   За додатковою інформацією звертатись за адресою: м. Хмельницький, вул. І. Франка, 2/2, тел. 79-41-01

Останнє оновлення: П'ятниця, 05 травня 2017, 10:56

Перегляди: 75

В управлінні змінено графік прийому суб'єктів звернень

На виконання рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 13.04.2017 р. № 253 «Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції про внесення змін в рішення шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016 р. № 12 із внесеними змінами» з 03.05.2017 р. змінюється графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами управління адміністративних послуг.

 

Графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами управління адміністративних послуг

(вул. Соборна, 16)

Графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами Філії № 1 управління адміністративних послуг

(вул. Грушевського, 86)

-                  понеділок, вівторок, середа з 09.00 до 17.00;

-                  четвер з 09.00 до 20.00;

-                  п’ятниця з 09.00 до 16.00;

-                  субота з 08.00 до 15.00.

Без перерви на обід.

-                  понеділок, вівторок, середа, четвер з 09.00 до 17.00;

-                  п’ятниця з 09.00 до 16.00.

Обідня перерва з 13.00 до 14.00.

 

        Надання консультацій, прийом та видача документів  у приміщені управління адміністративних послуг (вул. Соборна, 16) з питань:

- реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/ перебування, оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи;

- державної реєстрації права власності на нерухоме майно, реєстрації іншого речового, надання Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

- державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- державної реєстрації громадських об’єднань, формувань, об’єднань професійних спілок, утворення політичних партій, територіальних осередків творчих спілок

здійснюється з понеділка по п’ятницю, з 09.00 до 16.00.

 

Останнє оновлення: П'ятниця, 28 квітня 2017, 13:20

Перегляди: 52

Відбулись презентації електронного документообігу

 17965701 2275825942642861 1209965199 n

 

На минулому тижні в управлінні адміністративних послуг представники компанії «Софт Експаншен Україна»  та представники Інституту розробки інформаційних систем презентували власні версії електронного документообігу управління документами та записами для Хмельницької міської ради.

Останнє оновлення: Середа, 24 травня 2017, 06:37

Перегляди: 71

Графік роботи управління у святкові дні

Під час Великодніх свят управління працюватиме за наступним графіком:

14.04.2017 – надання консультацій, прийом та видача документів в управлінні адміністративних послуг буде здійснюватись з 09.00 до 12.00.

15.04.2017, 16.04.2017, 17.04.2017 - вихідні дні.

18.04.2017 - надання консультацій, прийом та видача документів в управлінні адміністративних послуг буде здійснюватись за постійним графіком з 09.00 до 16.00.

Останнє оновлення: П'ятниця, 05 травня 2017, 10:37

Перегляди: 42

Як змінилося управління у 2016 році

  

 2222  

 2016 рік виявився продуктивним для управління адміністративних послуг. Кількість відвідувачів за минулий рік збільшилась майже вдвічі. Аби надавати адміністративні послуги для суб'єктів звернень більш якісно ми відкрили декілька філій та удосконалили електронні сервіси.

Детальніше у сюжеті МТРК "Місто"  https://www.youtube.com/watch?v=2s0Xfy6FA5o

  

Останнє оновлення: Середа, 12 квітня 2017, 13:59

Перегляди: 55

Дочірні категорії