Центр надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради

Новий сервіс – особистий кабінет для кожного споживача комунальних послуг

 156a2623

 

Відтепер кожен хмельничанин має змогу відслідковувати нарахування за спожиті комунальні послуги, бачити попередні платежі, вносити показники лічильника та нарахування субсидій завдяки особистому кабінету мешканця. А також сплатити за комунальні послуги в кілька кліків: з особистого кабінету мешканці можуть перейти на платіжну систему ПриватБанку й здійснити оплату, незалежно від того, клієнтом якого банку вони є. Замовити персональний код можна в управлінні адміністративних послуг (вул. Соборна, 16) чи у Філії № 1 управління адміністративних послуг (вул. Грушевського, 86) в години прийому, для цього потрібно пр
ед’явити паспорт з пропискою (детальніше тут).

 28472318 2027285013978503 2085435661920162702 n

Останнє оновлення: П'ятниця, 02 березня 2018, 12:54

Перегляди: 109

Зміни в графіку прийому громадян Управлінням у березні 2018 року

 Без имени 2 500x344

   У березні 2018 року будуть зміни в графіку надання консультацій, прийому та видачі документів управлінням адміністративних послуг, а саме:

 

03.03.2018 року з 08.00 год. до 13.00 год.

07.03.2018 з 09.00 год.  до 13.00 год.

10.03.2018 вихідний день.

16.03.2018 р. з 09.00 год. до 13.00 год.

23.03.2018 з 09.00 год. 13.00 год.

 

 

 

Останнє оновлення: Середа, 07 березня 2018, 07:13

Перегляди: 44

Результати оцінювання роботи УАП за лютий 2018 р.

За лютий 2018 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3165 відвідувачів, з них позитивно – 3142 або 99,27 % від загальної кількості, негативно – 23 або 0,73 % від загальної кількості. 23 негативних оцінки розподіляються наступним чином:

- 10 або 0,32 % від загальної кількості – відділ надання адміністративних та інших послуг управління адміністративних послуг;

- 3 або 0,095 % від загальної кількості – відділ дозвільних процедур управління адміністративних послуг;

- 2 або 0,063% від загальної кількості – відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради;

- 2 або 0,063 % від загальної кількості – відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради

- 4 або 0,13% від загальної кількості - відділ реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради;

- 2 або 0,063 % від загальної кількості - Відділ у Хмельницькоиу районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області.

Останнє оновлення: П'ятниця, 02 березня 2018, 10:23

Перегляди: 46

Управління адміністративних послуг звітує

15 лютого 2018 року управління адміністративних послуг та управління з питань реєстрації у сесійній залі Хмельницької міської ради прозвітували про проведену роботу у 2017 році. Управління говорили про досягнення, про труднощі, що виникали у втіленні поставлених цілей та про плани Управліннь для подальшої роботи (Звіт УАП) (Звіт УзПР).

cIMG 7718  cIMG 7705  

Останнє оновлення: Середа, 21 лютого 2018, 13:16

Перегляди: 11

Чергове навчання для адміністраторів Управління

Колектив управління постійно вдосконалює організацію своєї роботи та підвищує свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, навчання на курсах підвищення кваліфікації, участі у семінарах, тренінгах, а також в тематичних навчаннях, які проводять дозвільні органи та суб’єкти надання адміністративних послуг. 8 лютого таке навчання для адміністраторів проводили представники відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області.

20180208 1809091

В ході проведеного заходу було доведено інформацію для адміністраторів Управління щодо прийому документів для державної реєстрації громадських формувань. Основну увагу доповідачами було зосереджено на змінах в чинному законодавстві при організації роботи з питань державної реєстрації громадських формувань.

IMG 6eedcd36abc80f10a9ea2635ceabc417 V1

По закінченню навчання адміністратори Управління отримали інформаційні матеріали щодо переліку документів, які подаються для проведення державної реєстрації громадських формувань та  вимог до них, та  досягнуто домовленості щодо подальшої співпраці Головного територіального управління юстиції з управлінням адміністративних послуг Хмельницької міської ради.

 

Останнє оновлення: П'ятниця, 16 лютого 2018, 13:20

Перегляди: 18

Дочірні категорії