Результати оцінювання роботи УАП за липень 2025 р.

За липень 2025 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3528 відвідувачів з них:

laughing  позитивно – 3524 або 99,88 % від загальної кількості;

sad негативно - 4 або 0,12% від загальної кількості.

4 негативних оцінок або 0,12% від загальної кількості розподіляється наступним чином:


- 1 - з питань видачі документів в сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

- 1 - з питань надання адміністративних послуг;

- 2 - з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

 

Ми працюємо для Вас! 

 

 

Продовжується співпраця з Відділом державної реєстрації актів цивільного стану у місті Хмельницькому

Драцс 01.08.2025 1

Драцс 01.08.2025

01 серпня 2025 керівник Відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Хмельницькому Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Ірина МУЗИЧУК провела навчання адміністраторам управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради щодо надання послуг в сфері Державної реєстрації актів цивільного стану громадян.

 

 

Хмельницький об'єднаний міський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки Хмельницької області проводить інформаційно - рекрутингову кампанію.

ТЦК

ТЦК1

ТЦК2

 

 

22 липня 2025 року за запрошенням начальника ГУНП в Хмельницькій області Руслана ГЕРАСИМЧУКА взяли участь в засіданні круглого столу з питань ветеранської політики в системі МВС

22.07. ГУНП нарада2

22.07. ГУНП нарада

У Хмельницькому на базі обласного управління поліції відбулося засідання круглого столу, присвячене питанням реалізації державної ветеранської політики в системі Міністерства внутрішніх справ. Захід об’єднав представників регіональних підрозділів МВС, органів державної влади та місцевого самоврядування, а також громадських організацій, які опікуються питаннями соціального захисту та адаптації ветеранів.


Учасники круглого столу обговорили механізми міжвідомчої співпраці, можливості працевлаштування ветеранів у підрозділах МВС, впровадження програм перекваліфікації та психологічної підтримки. Особливу увагу приділили адаптації до служби ветеранів, які зазнали поранень, та створенню для них умов праці з урахуванням індивідуальних потреб.


Начальник управління адміністративних послуг Олексій ХОХЛОВ проінформував про послуги, нововведення та доступні сервіси для ветеранів/ветеранок війни та членів їх сімей, а також подякував всім учасникам круглого столу за плідну співпрацю. 

 

 

 

Запрошуємо долучитися до онлайн-опитування, яке проводиться з метою формування обґрунтованих висновків для вдосконалення соціальної політики в умовах війни

онлайн опитування

З метою формування обґрунтованих висновків для вдосконалення соціальної політики в умовах війни та післявоєнного відновлення, реалізується онлайн-опитування цільових груп:

  • - громадян;
  • - вразливих груп населення;
  • - фахівців соціальної сфери;
  • - представників місцевого самоврядування та інших.

Опитування охоплює питання якості, доступності, довіри та ефективності соціальних послуг, впливу соціальної політики на рівень згуртованості громад, а також готовності органів влади до адаптації в умовах системної кризи.

  • Для експертів (представників органів місцевого самоврядування, військових адміністрацій, ЦНАПів, соціальних служб, освітніх установ). Метою анкети є отримання фахового бачення щодо ефективності механізмів публічного управління у сфері соціальної політики в умовах війни. Опитування спрямоване на виявлення викликів, прогалин та успішних практик на місцевому рівні, а також на оцінку координації між органами влади, соціальними службами та громадським сектором: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd459pWYw3rVSzmauCqC5gSefcd_U lxurjOoBc_mkOcaEb1LQ/viewform;
  • Для родин (військовослужбовці, внутрішньо переміщені особи, батьки, опікуни, багатодітні сім’ї, родини загиблих тощо). Метою анкети для родин є вивчення стану, потреб, адаптивних ресурсів і ролі сучасної української сім’ї в умовах війни. Особливий акцент робиться на здатності родини як соціального інституту сприяти реабілітації, реінтеграції, ментальному відновленню й соціальному згуртуванню: https://forms.gle/LbBqpun4MMwdz8js9;
  • Для громадян (оцінка доступності соціальних послуг, рівня довіри до державних і місцевих інституцій, зворотний зв’язок щодо ефективності соціальної політики). Метою анкети є збір зворотного зв’язку щодо доступності, якості та результативності соціальних послуг в Україні. Опитування також дозволяє оцінити рівень довіри до органів державної та місцевої влади, з’ясувати основні труднощі у взаємодії з соціальною інфраструктурою та визначити очікування громадян щодо її вдосконалення: https://forms.gle/mKA1sEAxtMn8L74n6.
  • Отримані дані будуть використані виключно в наукових цілях для підвищення ефективності державної соціальної політики.

 

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты