Результати оцінювання роботи УАП за жовтень 2019 р.
За жовтень 2019 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 2712 відвідувачів, з них:
позитивно – 2686 або 99,04 % від загальної кількості;
негативно 26 або 0,96 % від загальної кількості.
26 негативних оцінок розподіляється наступним чином:
- 15 або 0,55 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;
- 6 або 0,22 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;
- 1 або 0,04 % від загальної кількості – з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;
- 1 або 0,04 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
- 1 або 0,04 % від загальної кількості – з питань реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- 2 або 0,07 % від загальної кількості – з питань зняття з реєстрації/реєстрації місця проживання.