Режим роботи

 
Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради

 УВАГА!!! На час дії карантину змінено години прийому громадян у ЦНАП

Хмельницький міський голова Олександр Симчишин підписав розпорядження про зміну режиму роботи виконавчих органів Хмельницької міської ради зі змінами від 02.07.2020 р. Документом встановлено, що в управлінні адміністративних послуг здійснюється прийом громадян з 08 до 16 години у понеділок, вівторок, середу, четвер,  до 15 години  у п’ятницю.

Розпорядженням міського голови також змінено на час дії карантину режим роботи виконавчих органів Хмельницької міської ради, а саме:

початок роботи – о 8 годині;

обідня перерва – з 12 години до 13 години;

закінчення роботи – 17 година 15 хвилин у понеділок, вівторок, середу, четвер, о 16 годині у п’ятницю.

Зміни до режиму роботи виконавчих органів міської ради внесено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 р. № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» (зі змінами).  

  Години роботи

Години прийому та видачі документів

 

понеділок 09:00 год. - 18:15 год.

09:00 год. - 17:00 год.

 

вівторок 09:00 год. - 18:15 год.

09:00 год. - 17:00 год.

 

середа 09:00 год. - 18:15 год.

09:00 год. - 17:00 год.

 

четвер 09:00 год. - 20:00 год.

09:00 год. - 20:00 год.

 

пятниця 09:00 год. - 17:00 год.

09:00 год. - 16:00 год.

 

субота 08:00 год. - 15:00 год.

08:00 год. - 15:00 год.

 

неділя вихідний день

вихідний день

 

працює без обідньої перерви 


Надання консультацій, прийом та видача документів  у приміщені управління  з питань:

- реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/ перебування, оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи;

- державної реєстрації права власності на нерухоме майно, реєстрації іншого речового, надання Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- державної реєстрації громадських об’єднань, формувань, об’єднань професійних спілок, утворення політичних партій, територіальних осередків творчих спілок;

- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно територіальних одиниць;

- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель;

- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

здійснюється з понеділка по п’ятницю, з 09.00 до 16.00

 

Надання консультацій, прийом та видача документів  у приміщені управління  з питань:

- Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку

- Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі, яка звертається за оформленням паспорта після досягнення 18-річного віку

- Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)

- Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки)

- Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України (у формі картки)

- Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)

- Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм

Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном

 - Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого

Прийом документів здійснюється: понеділок – четвер з 09.00 до 15.00 год., п’ятниця з 09.00 до 14.00 год.

Видача готових результатів відбувається: понеділок – четвер з 15.00 до 17.00 год., п’ятниця з 14.00 до 16.00 год

 
 
 
Філія № 1 управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради

 

На час дії карантину змінено години прийому громадян у ЦНАП 

Хмельницький міський голова Олександр Симчишин підписав розпорядження про зміну режиму роботи виконавчих органів Хмельницької міської ради зі змінами від 02.07.2020 р. Документом встановлено, що в управлінні адміністративних послуг здійснюється прийом громадян з 08 до 16 години у понеділок, вівторок, середу, четвер,  до 15 години  у п’ятницю.

Розпорядженням міського голови також змінено на час дії карантину режим роботи виконавчих органів Хмельницької міської ради, а саме:

початок роботи – о 8 годині;

обідня перерва – з 12 години до 13 години;

закінчення роботи – 17 година 15 хвилин у понеділок, вівторок, середу, четвер, о 16 годині у п’ятницю.

Зміни до режиму роботи виконавчих органів міської ради внесено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 р. № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» (зі змінами).

 

 

  Години роботи

Години прийому та видачі документів

 

понеділок 09:00 год. - 18:15 год.

09:00 год. - 17:00 год.

 

вівторок 09:00 год. - 18:15 год.

09:00 год. - 17:00 год.

 

середа 09:00 год. - 18:15 год.

09:00 год. - 17:00 год.

 

четвер 09:00 год. - 18:15 год.

09:00 год. - 17:00 год.

 

пятниця 09:00 год. - 17:00 год.

09:00 год. - 16:00 год.

 

субота вихідний день

вихідний день

 

неділя вихідний день

вихідний день

 

обідня перерва: 13:00 год. – 14:00 год.

 
Філія № 2 управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради
  Години роботи

Години прийому та видачі документів

 

понеділок 09:00 год. - 18:15 год.

09:00 год. - 12:45 год. (прийом документів)

14:00 год. - 16:00 год. (прийом документів)

14:00 год. - 17:00 год. (видача документів)

 

вівторок 09:00 год. - 18:15 год.

09:00 год. - 12:45 год. (прийом документів)

14:00 год. - 16:00 год. (прийом документів)

14:00 год. - 17:00 год. (видача документів)

 

середа 09:00 год. - 18:15 год.

09:00 год. - 12:45 год. (прийом документів)

14:00 год. - 16:00 год. (прийом документів)

14:00 год. - 17:00 год. (видача документів)

 

четвер 09:00 год. - 18:15 год.

09:00 год. - 12:45 год. (прийом документів)

14:00 год. - 16:00 год. (прийом документів)

14:00 год. - 17:00 год. (видача документів)

 

пятниця 09:00 год. - 17:00 год.

09:00 год. - 12:45 год. (прийом документів)

14:00 год. - 16:00 год. (прийом документів)

14:00 год. - 17:00 год. (видача документів)

 

субота вихідний день

вихідний день

 

неділя вихідний день

вихідний день

 

обідня перерва: 13:00 год. – 14:00 год.

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты