Режим роботи

 
Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради
 
  Години роботи

Години прийому та видачі документів

 

понеділок 08:00 год. - 17:15 год.

08:00 год. - 16:00 год.

 

вівторок 08:00 год. - 17:15 год.

08:00 год. - 16:00 год.

 

середа 08:00 год. - 17:15 год.

08:00 год. - 16:00 год.

 

четвер 08:00 год. - 17:15 год.

08:00 год. - 16:00 год.

 

пятниця 08:00 год. - 16:00 год.

08:00 год. - 15:00 год.

 

субота 08:00 год. - 15:00 год.

08:00 год. - 15:00 год.

 

неділя вихідний день

вихідний день

 

працюємо без обідньої перерви. 
технічна перерва: 10:00 - 10:15 год.; 15:00 - 15:15 год. 

 

Увага важлив інформація

 

 

Надання консультацій, прийом та видача документів  у приміщені управління  з питань:

- реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/ перебування, оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи;

- державної реєстрації права власності на нерухоме майно, реєстрації іншого речового, надання Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- державної реєстрації громадських об’єднань, формувань, об’єднань професійних спілок, утворення політичних партій, територіальних осередків творчих спілок;

- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно територіальних одиниць;

- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель;

- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

здійснюється з понеділка по четвер з 08.00 до 16.00 год., п'ятниця з 08.00 до 15.00 год.

Надання консультацій, прийом та видача документів  у приміщені управління  з питань:

- Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку

- Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі, яка звертається за оформленням паспорта після досягнення 18-річного віку

- Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)

- Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки)

- Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України (у формі картки)

- Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)

- Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм

Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном

 - Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого

Прийом документів здійснюється: понеділок – четвер з 08.00 до 15.30 год., п’ятниця з 08.00 до 14.30 год.

Видача готових результатів відбувається: понеділок – четвер з 14.00 до 16.00 год., п’ятниця з 13.00 до 15.00 год

Графік особистого прийому керівниками управління адміністративних послуг:

Начальник управління - Хохлов Олексій Вячеславович: кожний другий вівторок місяця з 09.00 до 12.00 год.

Заступник начальника управління - Ігнатенко Олена Станіславівна: кожний другий четвер місяця з 09.00 до 12.00 год.

 
Філія № 1 управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради
 

На час дії карантину змінено години прийому громадян у ЦНАП 

  Години роботи

Години прийому та видачі документів

 

понеділок 08:00 год. - 17:15 год.

08:00 год. - 16:00 год.

 

вівторок 08:00 год. - 17:15 год.

08:00 год. - 16:00 год.

 

середа 08:00 год. - 17:15 год.

08:00 год. - 16:00 год.

 

четвер 08:00 год. - 17:15 год.

08:00 год. - 16:00 год.

 

пятниця 08:00 год. - 16:00 год.

08:00 год. - 15:00 год.

 

субота вихідний день

вихідний день

 

неділя вихідний день

вихідний день

 

обідня перерва: 12:00 год. – 13:00 год.

технічна перерва: 10:00 год. – 10:15 год.; 15:00 год. - 15:15 год.

 

Філія № 2 управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради
  Години роботи

Години прийому та видачі документів

 

понеділок 08:00 год. - 17:15 год.

08:00 год. - 11:45 год. (прийом документів)

13:00 год. - 15:00 год. (прийом документів)

13:00 год. - 16:00 год. (видача документів)

 

вівторок 08:00 год. - 17:15 год.

08:00 год. - 11:45 год. (прийом документів)

13:00 год. - 15:00 год. (прийом документів)

13:00 год. - 16:00 год. (видача документів)

 

середа 08:00 год. - 17:15 год.

08:00 год. - 11:45 год. (прийом документів)

13:00 год. - 15:00 год. (прийом документів)

13:00 год. - 16:00 год. (видача документів)

 

четвер 08:00 год. - 17:15 год.

08:00 год. - 11:45 год. (прийом документів)

13:00 год. - 15:00 год. (прийом документів)

13:00 год. - 16:00 год. (видача документів)

 

пятниця 08:00 год. - 16:00 год.

08:00 год. - 11:45 год. (прийом документів)

13:00 год. - 15:00 год. (прийом документів)

13:00 год. - 16:00 год. (видача документів)

 

субота вихідний день

вихідний день

 

неділя вихідний день

вихідний день

 

обідня перерва: 12:00 год. – 13:00 год.


 

 

 

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты