Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради

ДІЯЛЬНІСТЬ УПРАВЛІННЯ

hqdefaultЦентр надання адміністративних послуг (ЦНАП) створено за рішенням шістнадцятої сесії Хмельницької міської ради від 11.04.2012 року за №10.Офіційне відкриття ЦНАП відбулось 29.09.2012 року.

 

Рішенням 52 сесії Хмельницької міської ради від 26.08.2015 року № 52 «Про припинення дозвільного центру Хмельницької міської ради та Центру надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради шляхом  ліквідації, утворення Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, затвердження Положення про нього, внесення змін та втрату чинності рішень сесії» ЦНАП реорганізовано в управління адміністративних послуг (далі-Управління).
 

Рішенням 8 сесії Хмельницької міської ради від 21.09.2016 № 7 «Про утворення філій управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради та внесення змін та доповнень до рішень сесії міської ради» було утворено Філію № 1 (вул. Грушевського, 86) та Філію № 2 (вул. Пилипчука, 3) управління адміністративних послуг.

 

Основними завданнями Управління є поліпшення якості надання адміністративних послуг, зручні та комфортні умови обслуговування заявників, спрощення процедур отримання документів, економія часу, професіоналізм та ввічливе ставлення до кожного відвідувача.

 

Для забезпечення комфортних умов надання послуг прийом відвідувачів здійснюється у просторому двоповерховому приміщенні, в якому облаштовано зручні зони для очікування та заповнення документів, побутові зручності (санвузли), побудовано сучасну систему вентиляції, приміщення  пристосоване до потреб людей з обмеженими можливостями (вхід облаштовано пандусом). На вході до приміщення розташовано рецепцію, де здійснюється первинна робота з відвідувачами, їх загальне інформування та консультування. З метою організації порядку обслуговування запроваджено електронну систему управління чергою.

Прийом громадян здійснюється згідно вимог Закону України «Про адміністративні послуги».

 

Сьогодні, на основі узгоджених рішень управління співпрацює із 35 суб’єктами надання адміністративних та інших послуг, за рішенням 30 сесії Хмельницької міської ради від 17.04.2019 року №22 Визначено перелік адміністративних послуг, які надаються через управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради. Таких на сьогодні визначено 261.

 

Працівники Управління постійно працюють над підвищенням свого професійного рівня, вдосконалюють і розвивають вміння необхідні для ефективного надання адміністративних послуг.

Адміністратори управління беруть участь в семінарах/тренінгах  щодо підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування.

 

Перевага в наданні адміністративних послуг через адміністраторів Управління полягає у тому, що послуги надаються прозоро, відсутній контакт суб’єкта звернення з чиновником. Документи приймаються за описом, відповідні рішення можливо отримати в чітко визначений день, передбачений законодавством. Саме адміністратор, а не заявник, контролює терміни виконання послуги працівниками управлінь чи відділів. Адміністратор Управління за допомогою телефонного, поштового, електронного зв’язку чи через СМС повідомляє суб’єкта звернення про прийняття рішення.

СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ
ПОСАДА П.І.П. роб. тел.
1 Начальник управління адміністративних послуг – адміністратор Хохлов Олексій Вячеславович (0382) 76-44-42
                                                        ВІДДІЛ ДОЗВІЛЬНИХ ПРОЦЕДУР
2 Заступник начальника управління-начальник відділу дозвільних процедур – адміністратор Онищук Наталія Володимирівна (0382) 70-27-71
3 Заступник начальника відділу дозвільних процедур – адміністратор Середа Оксана Миколаївна (0382) 75-27-18
4 Адміністратор відділу дозвільних процедур Железко Віра Сергіївна (0382) 75-27-18
5 Адміністратор відділу дозвільних процедур (0382) 76-43-41
6 Адміністратор відділу дозвільних процедур Матвєєва Алла Анатоліївна (0382) 76-43-41
7 Адміністратор відділу дозвільних процедур Шелестюк Ольга Миколаївна (0382) 65-73-16
8 Адміністратор відділу дозвільних процедур Чернецька Світлана Володимирівна (0382) 65-73-16
9 Адміністратор відділу дозвільних процедур Мартинюк Марина Петрівна (0382) 76-43-41
                                   ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ТА ІНШИХ ПОСЛУГ
10 Начальник відділу надання адміністративних та інших послуг – адміністратор Колесникова Олександра Юріївна (0382) 70-27-93
11 Заступник начальника відділу надання адміністративних та інших послуг – адміністратор Фурманюк Леся Юріївна (0382) 70-27-91
12 Адміністратор відділу надання адміністративних та інших послуг Ананченко Світлана Олександрівна (0382) 70-27-93
13 Адміністратор відділу надання адміністративних та інших послуг Бойко Інна Іванівна (0382) 70-27-91
14 Адміністратор відділу надання адміністративних та інших послуг Москавлюк Катерина Миколаївна (0382) 70-50-61
15 Адміністратор відділу надання адміністративних та інших послуг Мельник Діана Володимирівна (0382) 70-27-93
16 Адміністратор відділу надання адміністративних та інших послуг Муляр Зорина Валентинівна (0382) 70-27-91
17 Адміністратор відділу надання адміністративних та інших послуг Коваль Наталія Ігорівна (0382) 70-27-93

СЕКТОР З ОФОРМЛЕННЯ БІОМЕТРИЧНИХ ДОКУМЕНТІВ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ТА ІНШИХ ПОСЛУГ

18 Завідувач сектору з оформлення біометричних документіввідділу надання адміністративних та інших послуг – адміністратор Федорчук Олена Григорівна (0382) 70-50-64
19 Адміністратор відділу дозвільних процедур Кутнюк Тетяна Михайлівна (0382) 70-50-64
20 Адміністратор відділу надання адміністративних та інших послуг Ілюхіна Олена Миколаївна (0382) 70-50-64

СЕКТОР З РЕЄСТРАЦІЇ ОБ’ЄКТІВ ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ВІДДЛУ          НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ТА ІНШИХ ПОСЛУГ

21 Завідувач сектору з реєстрації об’єктів державного земельного кадастру відділу надання адміністративних та інших послуг – адміністратор  Потриденна Ольга Григорівна (0382) 70-27-71
22 Адміністратор відділу надання адміністративних та інших послуг Коваленко  Вікторія Андріївна (0382) 70-27-71

СЕКТОР ОПРАЦЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВІДДІЛУ                  НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ТА ІНШИХ ПОСЛУГ

23 Завідувач сектору опрацювання результатів адміністративних послуг – адміністратор відділу надання адміністративних та інших послуг  Салтикова Олена Миколаївна (0382) 70-50-61
24 Адміністратор відділу надання адміністративних та інших послуг Галайда Олександр Іванович (0382) 70-50-61
25 Адміністратор відділу надання адміністративних та інших послуг Коваль Галина Арнольдівна (0382) 70-50-61

ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ СЕКТОР 

 

26 Заступник начальника управління-завідувач інформаційно-консультаційного сектору-адміністратор Ігнатенко Олена Станіславівна (0382) 70-27-71
27 Адміністратор інформаційно-консультаційного сектору Куровська Олена Олександрівна (0382) 76-58-61
28 Адміністратор інформаційно-консультаційного сектору Алексеєва Ірина Миколаївна (0382) 76-58-61
29 Адміністратор інформаційно-консультаційного сектору Савельєва Ольга Петрівна (0382) 76-43-41

ФІЛІЯ № 1

 

30 Адміністратор відділу дозвільних процедур Шевчук Оксана Володимирівна (0382) 65-72-18
31 Адміністратор відділу дозвільних процедур Максимов Богдан Миколайович (0382) 65-72-10
32 Адміністратор інформаційно-консультаційного сектору Магльона Олена Борисівна (0382) 65-72-18

 

ГАЛЕРЕЯ
q1
43198601 2149919068365913 8423433832513929216 n
IMG 8442
IMG 8438
IMG a0732165e0e45f8e76f34d7af6dbb314 V
29633232 2516719751886811 726549508 o
33532247 2556920851200034 8423312937774481408 n
33360562 779026008960149 3945948946332909568 o
36577286 2593610787531040 106694615494557696 n
cIMG 7718

 

Останнє оновлення: Четвер, 23 липня 2020, 06:16

Перегляди: 445

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты