Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) створено за рішенням шістнадцятої сесії Хмельницької міської ради від 11.04.2012 року за №10.Офіційне відкриття ЦНАП відбулось 29.09.2012 року.
Рішенням 52 сесії Хмельницької міської ради від 26.08.2015 року № 52 «Про припинення дозвільного центру Хмельницької міської ради та Центру надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради шляхом ліквідації, утворення Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, затвердження Положення про нього, внесення змін та втрату чинності рішень сесії» ЦНАП реорганізовано в управління адміністративних послуг (далі-Управління).
Рішенням 8 сесії Хмельницької міської ради від 21.09.2016 № 7 «Про утворення філій управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради та внесення змін та доповнень до рішень сесії міської ради» було утворено Філію № 1 (вул. Грушевського, 86) та Філію № 2 (вул. Пилипчука, 3) управління адміністративних послуг.
Основними завданнями Управління є поліпшення якості надання адміністративних послуг, зручні та комфортні умови обслуговування заявників, спрощення процедур отримання документів, економія часу, професіоналізм та ввічливе ставлення до кожного відвідувача.
Для забезпечення комфортних умов надання послуг прийом відвідувачів здійснюється у просторому двоповерховому приміщенні, в якому облаштовано зручні зони для очікування та заповнення документів, побутові зручності (санвузли), побудовано сучасну систему вентиляції, приміщення пристосоване до потреб людей з обмеженими можливостями (вхід облаштовано пандусом). На вході до приміщення розташовано рецепцію, де здійснюється первинна робота з відвідувачами, їх загальне інформування та консультування. З метою організації порядку обслуговування запроваджено електронну систему управління чергою.
Прийом громадян здійснюється згідно вимог Закону України «Про адміністративні послуги».
Сьогодні, на основі узгоджених рішень управління співпрацює із 40 суб’єктами надання адміністративних та інших послуг, за рішенням позачергової 36 сесії Хмельницької міської ради від 21.12.2023 року № 32 визначено перелік адміністративних послуг, які надаються через управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради. Таких на сьогодні визначено 371.
Працівники Управління постійно працюють над підвищенням свого професійного рівня, вдосконалюють і розвивають вміння необхідні для ефективного надання адміністративних послуг.
Адміністратори управління беруть участь в семінарах/тренінгах щодо підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування.
Перевага в наданні адміністративних послуг через адміністраторів Управління полягає у тому, що послуги надаються прозоро, відсутній контакт суб’єкта звернення з чиновником. Документи приймаються за описом, відповідні рішення можливо отримати в чітко визначений день, передбачений законодавством. Саме адміністратор, а не заявник, контролює терміни виконання послуги працівниками управлінь чи відділів. Адміністратор Управління за допомогою телефонного, поштового, електронного зв’язку чи через СМС повідомляє суб’єкта звернення про прийняття рішення.