Для бізнесу провели семінар з актуальних питань змін до законодавства в умовах воєнного стану

19.07.22

19.07.22. 11.jpeg19.07.22. 22.jpeg

19.07.2022 координаційний штаб з підтримки бізнесу при Хмельницькій ОВА провів семінар “Актуальні питання податкового законодавства та отримання дозволів і ліцензій в умовах воєнного стану” за участі представників ГУ ДПС у Хмельницькій області та Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради.

Обласна військова адміністрації спільно з координаційним штабом розпочинає низку заходів, які спрямовані на підтримку бізнесу, консультування, надання практичних порад щодо правильності оформлення певних дозвільних документів, ведення обліку зі справляння податків тощо. Головна мета заходу – це зробити в Хмельницькій міській територіальній громаді та в Хмельницькій області загалом дієвий майданчик спілкування між владою і бізнесом, наслідком якого буде практична  взаємодія і зменшення числа проблемних питань.

Під час семінару керівник Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради Олексій Хохлов проінформував про спрощену процедуру отримання дозволів та ліцензій в умовах воєнного стану та про поняття е-декларації, умови та порядок її отримання, строки надання та її основні особливості. Окремо була акцентована увага на переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації.

Фахівці ГУ ДПС у Хмельницькій області розповіли про особливості та помилки реєстрації податкових накладних, оподаткування фізичних осіб, одноразове добровільне декларування активів, фактичні перевірки бізнесу, а також про новації податкового законодавства в період воєнного стану.

Учасники заходу взяли активну участь в обговоренні представлених тем семінару та отримали відповіді на питання щодо практичного застосування адаптованих змін норм чинного законодавства у період воєнного стану.

Ми працюємо для ВАС!

Перемога за нами!

Слава Україні! Героям Слава!

 

 

На Єдиному державному вебпорталі електронних послуг Дія можна сформувати витяг із реєстру територіальної громади

Дія2

Міністерство цифрової трансформації України спільно із Державною міграційною службою реалізувало можливість сформувати витяг з реєстру територіальної громади про місце Вашої реєстрації (так звану довідку про "прописку") онлайн.

Щоб отримати даний витяг необхідно:

1.Авторизуватися на порталі "Дія" (знаходиться за посиланням https://diia.gov.ua/services)

2. Натиснути "Витяг з реєстру територіальної громади".

3. Натиснути "Отримати витяг".

Електронний витяг про місце проживання можна завантажити на порталі, зберегти у форматі PDF на телефон чи будь-який інший зручний носій, щоб мати завжди під рукою. Кожний електронний витяг має QR-код, що дає можливість за допомогою камери смартфона будь-якої миті перевірити справжність документа.

Зверніть увагу, що витяг формується відповідно до даних реєстрів територіальних громад станом на 23 лютого 2022 року.

Детальніше про те, як отримати витяг про реєстрацію в "Дії", дивіться у покроковій відеоінструкції. 

Ми працюємо для ВАС!

Перемога за нами!

Слава Україні! Героям Слава!

 

 

Відновлено прийом громадян у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та надання витягу із реєстру територіальної громади

РМП

З 04 липня 2022 відділ реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради відновлює прийом заяв щодо реєстрації/декларування місця проживання та зняття із зареєстрованого/ задекларованого  місця проживання, надання витягу із реєстру територіальної громади.

Вказані послуги можна отримати як в управлінні адміністративних послуг Хмельницької міської ради по вул. Соборна, 16, Філії № 1 управління адміністративних послуг по вул. Грушевського, 86, так і у віддалених робочих місцях відділу реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради в приміщеннях управляючих муніципальних компаній міста та у старостинських округах Хмельницької міської територіальної громади.

Прийом заявників здійснюються з понеділка по четвер з 08:00 до 16:00 год., в п'ятницю з 8:00 до 15:00 год.

Телефон для довідок: 067359 02 36, (0382) 65-26-49, 65-72-15, 65-72-10, 65-72-18.

Ми працюємо для ВАС!

Перемога за нами!

Слава Україні! Героям Слава!

 

 

Результати оцінювання роботи УАП за червень 2022 р.

За червень 2022 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3356 відвідувачів з них:

laughing позитивно – 3354 або 99,9 % від загальної кількості;
sad
 негативно - 2 або 0,1 % від загальної кількості.

2 негативні оцінки або 0,1 % від загальної кількості розподіляється наступним чином:
- 1 або 0,05 % від загальної кількості – з питань постановки на квартирний облік при виконавчому комітеті за місцем проживання з правом отримання житла фонду соціального призначення;

- 1 або 0,05 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

Ми працюємо для Вас! 

 

 

З Днем Конституції України!

День КонституціїДень Конституції УАП

Цього року це Свято набуло особливої ваги, оскільки ведеться запекла боротьба з ворогом саме за наші права і цінності, закріплені в Конституції.

Вітаємо вас з цим святом, бажаємо всім нам і нашій державі перемоги, добробуту та благополуччя на своїй землі, швидкої відбудови та розквіту!

Слава Україні! Героям Слава!

 

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты