Для бізнесу провели семінар з актуальних питань змін до законодавства в умовах воєнного стану
19.07.2022 координаційний штаб з підтримки бізнесу при Хмельницькій ОВА провів семінар “Актуальні питання податкового законодавства та отримання дозволів і ліцензій в умовах воєнного стану” за участі представників ГУ ДПС у Хмельницькій області та Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради.
Обласна військова адміністрації спільно з координаційним штабом розпочинає низку заходів, які спрямовані на підтримку бізнесу, консультування, надання практичних порад щодо правильності оформлення певних дозвільних документів, ведення обліку зі справляння податків тощо. Головна мета заходу – це зробити в Хмельницькій міській територіальній громаді та в Хмельницькій області загалом дієвий майданчик спілкування між владою і бізнесом, наслідком якого буде практична взаємодія і зменшення числа проблемних питань.
Під час семінару керівник Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради Олексій Хохлов проінформував про спрощену процедуру отримання дозволів та ліцензій в умовах воєнного стану та про поняття е-декларації, умови та порядок її отримання, строки надання та її основні особливості. Окремо була акцентована увага на переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації.
Фахівці ГУ ДПС у Хмельницькій області розповіли про особливості та помилки реєстрації податкових накладних, оподаткування фізичних осіб, одноразове добровільне декларування активів, фактичні перевірки бізнесу, а також про новації податкового законодавства в період воєнного стану.
Учасники заходу взяли активну участь в обговоренні представлених тем семінару та отримали відповіді на питання щодо практичного застосування адаптованих змін норм чинного законодавства у період воєнного стану.
Ми працюємо для ВАС!
Перемога за нами!
Слава Україні! Героям Слава!