Центр надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради

Результати оцінювання роботи УАП за грудень 2019 р.

 

За грудень 2019 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 2388 відвідувачів, з них:

 laughing позитивно – 2372 або 99,34 % від загальної кількості;

 sad негативно 16 або 0,66 % від загальної кількості.

16 негативних оцінок розподіляється наступним чином:

- 2 або 0,08 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 1 або 0,04 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;

- 2 або 0,08 % від загальної кількості – з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;

- 5 або 0,21 % від загальної кількості – з питань зняття з реєстрації/реєстрації місця проживання;

- 4 або 0,17 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- 2 або 0,08 % від загальної кількості – з питань видачі документів Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області.

 

Останнє оновлення: Субота, 28 грудня 2019, 10:12

Перегляди: 11

ГРАФІК надання консультацій, прийому та видачі документів в управлінні адміністративних послуг під час новорічних та різдвяних свят

Зима

Грудень 2019 р.
понеділок вівторок середа четвер п’ятниця субота неділя
23 24 25 26 27 28 29
30  31          
Січень 2020 р.
понеділок вівторок середа четвер п’ятниця субота неділя
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12

 

  Робочі дні
   
  Вихідні дні
   
  Не прийомні дні (буде здійснюватися архівування документів)

 

 

Останнє оновлення: Четвер, 26 грудня 2019, 17:03

Перегляди: 12

Результати оцінювання роботи УАП за листопад 2019 р.

За листопад 2019 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3602 відвідувача, з них:

 laughing позитивно – 3579 або 99,43 % від загальної кількості;

 sad негативно 23 або 0,57 % від загальної кількості.

23 негативні оцінки розподіляється наступним чином:

- 12 або 0,28 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 1 або 0,03 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;

- 3 або 0,08 % від загальної кількості – з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;

- 3 або 0,08 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- 4 або 0,1 % від загальної кількості – з питань видачі документів Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області.

 

Останнє оновлення: Четвер, 05 грудня 2019, 14:58

Перегляди: 18

Вимоги щодо правильного посвідчення копій документів з огляду на правові позиції Верховного Суду

Такий висновок зробив Верховний Суд в постанові від 08 травня 2019 року № 160/7887/18.

Згідно вищевказаної постанови, при перевірці копій документів, що підтверджують повноваження представників слід брати до уваги правила засвідчення копій документів, визначені Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно – розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 07 квітня 2003 року № 55, Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5, інструкції з діловодства в окремих органах державної влади (місцевого самоврядування) та інші нормативно – правові акти.

Відповідно до пункту 8 розділу 10 зазначених Правил копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку.

Зокрема, напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.

Напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки відповідного структурного підрозділу установи або печатки «Для копій».

У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчуються відбитком печатки установи.

На лицьовому боці у верхньому правому куті першого аркуша документа проставляється відмітка «Копія».

Оскільки під засвідченням копії документа слід розуміти саме засвідчення відповідності копії оригіналу відповідного документу, відсутність на копії напису про її засвідчення «Згідно з оригіналом» чи в іншому словесному виразі дає підстави вважати її такою, що не посвідчена в установленому порядку.

Детально ознайомитися з постановою Верховного Суду від 08.05.2019 року № 160/7887/18 можна за посиланням:

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/81616942.

 

Останнє оновлення: Четвер, 05 грудня 2019, 14:55

Перегляди: 24

Виготовлення другого діючого закордонного паспорта

Звертаємо Вашу увагу, що згідно ст.22 п.1 Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 року кожен громадянин України не може мати більше двох паспортів громадянина України для виїзду за кордон.

Послуга надається за бажанням особи. Паспорт громадянина України для виїзду за кордон оформлюється дітям від народження строком на 4 роки, громадянам віком від 16 років – строком на 10 років.


Зазвичай причин для виготовлення двох паспортів є кілька: часті подорожі за кордон у службових, комерційних чи особистих справах або, якщо в старому паспорті є відкрита віза і його термін дії становить менше ніж пів року, але, наприклад, відсутні вільні сторінки для штампів віз чи перетину кордону.

 

Останнє оновлення: Середа, 27 листопада 2019, 10:02

Перегляди: 30

Дочірні категорії