Які доступні на порталі Дія послуги у сфері реєстрації?

01.04.2022 розширено перелік реєстраційних послуг, які можна отримати на Порталі Дія в умовах воєнного стану: є можливість зареєструвати ФОП, зміни видів діяльності та інформацію про зв’язок або припинення ФОП, реєстрація ТОВ на підставі модельного статуту.

 Скористатися послугами можна за кілька кліків на порталі Дія:

реєстрація ФОП: https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop;

внести зміни про ФОП: https://diia.gov.ua/services/zminennya-danih-fop;

закрити ФОП: https://diia.gov.ua/services/zakrittya-fop;

реєстрація ТОВ на підставі модельного статуту: https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-tov-na-pidstavi-modelnogo-statutu.

Нагадуємо: на минулому тижні запрацювала послуга з автоматичної реєстрації ФОП на Порталі Дія!

Результат послуг можна переглянути в кабінеті громадянина на порталі Дія, також буде надіслано лист на електронну пошту.

 

 

Відновлено прийом документів в сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

З 26.03.2022 року відновлено прийом в сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців державними реєстраторами відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців управління з питань державної реєстрації Хмельницької міської ради.

Для отримання більш детальної інформації Ви можете зателефонувати за номером телефону +380382-658513.

Перемога за нами!

Слава Україні! Героям Слава!

 

 

Відновлено прийом документів щодо оформлення ID-картки та паспортів громадянина України для виїзду за кордон

З 23.03.2022 року в управлінні адміністративних послуг Хмельницької міської ради відновлено прийом документів для оформлення, обміну та видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Звертаємо Вашу увагу на ймовірність затримок у доставці паспортних документів!

Рекомендуємо громадянам, які мають закордонний паспорт, термін дії якого закінчився, продовжити його дію ще на 5 років!

Перемога за нами!

Слава Україні! Героям Слава!

 

 

Як знайти нотаріуса, який працює під час воєнного стану?

Хмельницька нотаріальна спільнота продовжує працювати: в умовах воєнного стану нотаріуси Хмельницького вчиняють невідкладні нотаріальні дії (посвідчують довіреності, заповіти, засвідчують справжність підпису на документах, заводять спадкові справи). 

Особливості вчинення нотаріальних дій в умовах воєнного стану:

  1. нотаріальні дії за зверненням громадянина Російської Федерації, юридичної особи, створеної та зареєстрованої відповідно до законодавства Російської Федерації, або юридичної особи, створеної та зареєстрованої відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є громадянин Російської Федерації або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, не вчиняються, а раніше розпочаті – зупиняються, до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участі осіб, пов’язаних з державою-агресором;
  2. посвідчення довіреностей та заповітів, засвідчення справжності підпису на документах здійснюється без використання спеціальних бланків нотаріальних документів на білих аркушах паперу з нанесеними на них за допомогою комп’ютерної техніки реквізитами нотаріуса;
  3. на час дії воєнного стану перебіг строку для прийняття спадщини зупиняється;
  4. в умовах воєнного або надзвичайного стану спадкова справа заводиться за зверненням заявника будь-яким нотаріусом України, незалежно від місця відкриття спадщини;
  5. в умовах воєнного стану надано можливість посвідчувати довіреності (крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, управління і розпорядження корпоративними правами) та заповіти військовослужбовців Збройних Сил, інших утворених військових формувань, а також працівників правоохоронних органів та органів цивільного стану командиром цих формувань (органів), або уповноваженою ним особою, з обов’язковою подальшою реєстрацією як довіреностей, так і заповітів.

Реєстр нотаріусів, які працюють під час війни https://notar.npu.ua/.

 

 

Реєстрація бізнесу відновлюється: куди звертатись в умовах воєнного стану?

Міністерством юстиції України, на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 № 209, затверджено перелік державних реєстраторів, яким в умовах воєнного стану надається доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, та реалізовано можливість проведення найбільш нагальних реєстраційних дій:

  1. створення благодійних організацій та громадських формувань та змін до відомостей про них;
  2. зміни керівника юридичної особи у зв’язку з його смертю;
  3. зміни місцезнаходження юридичної особи;
  4. органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств, комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів), а також акціонерних товариств, які є банками;
  5. зміни видів економічної діяльності фізичних осіб - підприємців;
  6. припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.

ОСОБЛИВОСТІ РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ:

  1. державна реєстрація проводиться невідкладно після отримання у повному обсязі належних документів;
  2. документи для державної реєстрації, які подані не у повному обсязі або не відповідають законодавствуне розглядаються та повертаються заявникові без оформлення відповідного рішення з одночасним усним повідомленням заявнику про повний перелік документів, що повинні бути подані, та/або вимоги законодавства, що повинні бути дотримані;
  3. державна реєстрація може проводитися на підставі надісланих заявником електронною поштою або за допомогою інших засобів зв'язку документів в електронній формі, що створені з дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг та законодавства про електронні документи та електронний документообіг, або електронних копій документів в паперовій формі. Електронні копії документів в паперовій формі приймаються за умови підписання таких копій з використанням кваліфікованого електронного підпису заявника;
  4. сплата адміністративного збору може підтверджуватися електронною копією (у тому числі скрін-копією) відповідного платіжного документа;
  5. адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію благодійних організацій, громадських об'єднань, предметом діяльності яких є надання допомоги Збройним Силам, іншим військовим формуванням, правоохоронним (спеціальним) органам, органам цивільного захисту, добровольчим формуванням територіальних громад, іншим особам, які забезпечують національну безпеку і оборону, відсіч і стримування збройної агресії іноземної держави, а також особам, які постраждали чи можуть постраждати від такої збройної агресії;
  6. вимоги законодавства щодо необхідності нотаріального засвідчення справжності підпису на документі для державної реєстрації не застосовуються у разі, коли такий підпис виконано у присутності державного реєстратора, із встановленням особи підписанта на підставі документа, що посвідчує особу.

Більш детальну інформацію Ви можете отримати, звернувшись до суб’єктів надання адміністративних послуг: https://minjust.gov.ua/news/ministry/poryadok-derjavnoi-reestratsii-yuridichnih-osib-ta-fop-v-period-voennogo-stanu.

 

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты