Швидко та без черг: як військовозобов'язані оновлюють дані у Хмельницькому ЦНАПі

Оновлення даних2 Оновлення даних3

У Хмельницькому уже 730 військовозобов’язаних уточнили свої дані у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАПі) з початку вступу у дію "мобілізаційного" закону, тобто з 18 травня.

Про це Суспільне Хмельницький розповів начальник управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради Олексій Хохлов.

За його словами, у Хмельницькому оновити свої дані військовозобов'язані можуть у двох ЦНАПах міста — у філії №1 на вулиці Грушевського, 86 та в основному офісі на вулиці Соборній, 16. Сама процедура уточнення даних, каже Олексій Хохлов, займає від 10 до 15 хвилин.

Для уточнення даних необхідний паспорт, ідентифікаційний код, електронна пошта та номер телефону, говорить адміністраторка інформаційно-консультаційного сектору ЦНАП Ольга Савельєва.

"Адміністратор, відповідно до закону, формує витяг з державного реєстру, підписує, ставить іменну печатку і витяг є зареєстрований, з актуальним номером", — каже Олексій Хохлов.

Аби уточнити дані для військовозобов’язаних на годину відпросився з роботи, розповідає хмельничанин Олександр Антонець.

"Дізнався, що тут можна оновити свої данні. Сказали, що тут зручно, без черг. Оскільки біля ТЦК великі черги і багато часу потрібно для оновлення даних, тому я прийшов сюди. Я розумію, що для того, щоб отримати цей штрих-код, мені потрібно буде пройти військово-лікарську комісію. Але спочатку я подам дані, і потім, коли буде в мене можливість, коли прийде повідомлення, я піду на ВЛК", — говорить Олександр Антонець.

Найчастіше, каже начальник управління Олексій Хохлов, виникають питання з приводу відстрочки.

"У них є в паперовому вигляді відстрочка, але вона не активізована в державному реєстрі. Тому ми їх направляли, щоб вони уточнили в територіальному центрі комплектування", — каже Хохлов.

Але після надання послуг ЦНАПом, зі слів Олексія Хохлова, навідатись до ТЦК таки доведеться.

"Штрих-код, який, наприклад, дає право для виїзду за кордон, отримати можна лише в територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки, шляхом проходження військово-лікарської комісії", — говорить Хохлов.

Послугу з уточнення даних, зазначає Олексій Хохлов, в обох центрах надають 30 адміністраторів.

Джерело

 

 

Подавати заяви в міжнародний Реєстр збитків ще зручніше. Відтепер сервіс доступний на порталі Дія

Міжнародний реєстр збитків ДІЯ

Пришвидшуйте запуск компенсаційного механізму за кілька кліків у ноутбуку. Відтепер повідомити про пошкоджене чи знищене майно в міжнародний Реєстр збитків можна на порталі Дія.

Зараз послуга доступна для українців, які мають Акт про пошкоджене майно від місцевої влади. Тож просто підтягніть його — і все, ви долучилися до формування фундаменту для репарацій.

Діє, де подати заявку в Реєстр?

застосунок Дія — Сервіси — Відшкодування збитків

портал Дія — Каталог послуг — Заява про відшкодування збитків

Скоро подати заяву до міжнародного Реєстру збитків буде можливо й без акта, зокрема, якщо житло на тимчасово окупованих територіях або в зоні бойових дій.

Подавайте заяви просто зараз. Так, спільними зусиллями зафіксуємо реальні масштаби шкоди від російської агресії. І змусимо агресора відповідати за свої вчинки.

Сервіс у Дії та вимоги до розроблення міжнародного Реєстру реалізовано у співпраці з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством юстиції за підтримки проєкту USAID / UK aid TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах

 

 

Куди потрібно звернутися для уточнення облікових даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів

Уточнення даних

Уточнення даних1

18.05.2024 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку».

Громадяни України у віці від 18 до 60 років, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку, зобов’язані уточнити свої облікові дані протягом 60 днів з дня набрання чинності указу Президента України «Про подовження строку проведення загальної мобілізації».

Уточнити свої облікові дані в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів (далі – Реєстр) можливо особисто, в трьох доступних форматах:

– в територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки, за місцем перебування на військовому обліку чи за своїм місцем проживання

- через електронний кабінет військовозобов’язаного Резерв+ (за наявності)

- через центр надання адміністративних послуг

У разі звернення до управління адміністративних послуг Хмельницької міської радиособа особисто подає: заяву на актуалізацію даних в Реєстрі, яка формується адміністратором з використанням відповідних програмно-технічних засобів; паспорт громадянина України; реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Окрім документів особа має уточнити в усній формі свою адресу проживанняномери засобів зв’язку (при собі мати телефон для верифікації)адресу електронної пошти ( за наявності).

Процес з актуалізації даних займає до 30 хвилин.

Послуга є безкоштовною.

Результатом надання послуги є:

Витяг про актуалізацію даних в Реєстрі на якому проставляється печатка та підпис адміністратора Центру.

Повідомлення на електронну пошту заявника про технічний збій у роботі Реєстру.

Повідомлення на електронну пошту заявника про відмову у генеруванні Витягу з Реєстру.

Якщо дані особи не вдалося актуалізуватитакій особі необхідно звернутись до відповідного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.

Прийом відповідної категорії громадян здійснюється також за попереднім записом.

Для отримання даної послуги Ви можете звернутись в управління адміністративних послуг (вул. Соборна, 16) та Філію № 1 управління адміністративних послуг (вул. Грушевського, 86) відповідно до графіків їх роботи.

! Під час повітряної тривоги прийом громадян не здійснюється.

Звертаємо увагу, що законодавством не передбачене представництво інтересів з вищезазначеного питання, тобто звертатись необхідно ОСОБИСТО!

 

 

Вишиваємо Перемогу разом! – колектив Цнап долучився до відзначення Всесвітнього дня вишиванки

День вишиванки 2024

Сьогодні вишиванка для кожного українця не просто гарний одяг, а декларація єдності та відданості. Це свято багатства нашого народу, його краси та духовності, прагнення до свободи та перемоги добра, щасливої долі.

У кожної вишиванки є своя історія – історія української нації, нашого роду, українських традицій. Кожен орнамент на вишиванці є унікальним. Це оберіг для кожного з нас. Символ того, що ми з вами, справжні українці, були, є і будемо нескореними. На жаль, цей день ми відзначаємо вже третій рік в умовах війни і тому він для нас є особливим, сьогодні кожен з нас вишиває нашу спільну перемогу, кожен з нас вишиває наше майбутнє, майбутнє наших дітей.

Колектив Цнап дякує ЗСУ за те, що кожен з нас має нагоду і можливість відзначати цей день з рідними, колегами, друзями.

Дякуємо ЗСУ за життя!!! 

 

 

Припинення надання послуги щодо одночасного оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон

Припинення надання сервісу ДМС 11

10 травня 2024 року завершується дія експериментального проєкту щодо одночасного оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Відтак, до законодавчого врегулювання надання послуг з одночасного оформлення паспортних документів із 11 травня 2024 року оформлення ID-картки та закордонного паспорта буде здійснюватися за загальними правилами.

 

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты