Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради (далі - ЦНАП) забезпечує реалізацію політики надання адміністративних та інших послуг громадянам, фізичним особам-підприємцям та юридичним особам, активно проводить роботу з прийому та видачі документів дозвільного характеру.
ЦНАПи - мережа місць та ключова точка, де тисячі громадян протягом життя взаємодіють із державою та отримують необхідні послуги якісно, швидко та зручно.
ЦНАП Хмельницької міської ради - є одним із прикладів успішної реформи системи надання адміністративних послуг в Україні, в якому команда з 39 адміністраторів забезпечує доступність та якість надання адміністративних послуг не лише жителям громади та області, а й всієї України.
Під час позачергової 31 сесії Хмельницької міської ради, яка відбулася 28 липня, депутати затвердили Програму розвитку та організації надання адміністративних послуг на території Хмельницької міської територіальної громади на 2023 рік.
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми – 9 989 тис. грн.
Метою Програми є забезпечення прозорості діяльності Хмельницької міської ради, її виконавчого комітету та розширення переліку адміністративних послуг, які надаватимуться через управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, а саме: сервісних послуг Мобільний адміністратор та широкого спектру послуг для ветеранів/нок російсько-української війни, членів їх сімей та родин загиблих, шляхом отримання ними швидких, якісних і доступних послуг соціального захисту, матеріальної допомоги, медичного забезпечення, психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, тощо через ЦНАП та управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради, а також забезпечення безбар’єрності в приміщеннях ЦНАП з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення.
Програмою передбачаються спільні заходи щодо створення належних умов для реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг на території Хмельницької міської територіальної громади.