У зв'язку з кібератакою росіян на державні реєстри, деякі послуги в Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП) тимчасово недоступні

Розяснення Дія

За попередніми оцінками, повне відновлення роботи реєстрів та, відповідно, надання послуг займе близько двох тижнів. Запуск послуг відбуватиметься поступово, у міру відновлення функціональності окремих реєстрів.

Реєстри призупинені, тому тимчасово не працюють:

Послуги з реєстрації бізнесу та нерухомості

Послуги з видачі актів цивільного стану

Перереєстрація авто

єВідновлення

Витяг з ЄДР

Повідомлення про пошкоджене\знищене майно

Присвоєння поштових адрес

Послуги зі зміни реєстрації місця проживання

Послуги з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія

Послуги у сфері будівництва

Та інші сервіси, пов’язані з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, Держреєстром актів цивільного стану, Держреєстром речових прав та Держреєстром обтяжень рухомого майна.

Для консультацій та інформування громадян які хочуть скористатись онлайн сервісами у ЦНАП надаємо повний список сервісів на Порталі Дія та в мобільному застосунку Дія, які тимчасово не будуть доступні користувачам http://surl.li/geicat

Звертаємо увагу, що наразі неможливе отримання послуг у сфері ДРАЦС через ЦНАПи на підставі узгоджених рішень, проте органи місцевого самоврядування в рамках делегованих повноважень продовжують надання послуг щодо державної реєстрації народження, смерті, шлюбу.

За тимчасової відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян для подання заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, повторну видачу свідоцтва використовуються їх паперові форми, передбачені додатками до Правил та Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2011 року № 96/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14 січня 2011 року за № 55/18793.

Послуга єВідновлення до моменту відновлення роботи реєстрів працюватиме за наступним порядком.

Щодо заявок на компенсацію за пошкоджене майно:

Заявки, які були подані на відшкодування пошкодженого майна до обмеження доступу до реєстрів, обробляються в робочому режимі.

Нові заявки на відшкодування пошкодженого майна не приймаються до відновлення роботи реєстрів.

Щодо заявок на компенсацію за знищене майно (житлові сертифікати):

Вже подані заявки від громадян, які є одноосібними власниками знищеного житла, можуть опрацьовуватись комісіями в робочому режимі завдяки автономній роботі Реєстру пошкодженого та знищеного майна.

Для власників житлових сертифікатів, які вже забронювали кошти за сертифікатом, термін бронювання буде продовжено на період некоректної роботи реєстрів.

Для подання нових заяв на єВідновлення та реалізації житлових сертифікатів необхідно дочекатись відновлення роботи реєстрів.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 20 грудня 2024 року № 1445 “Про зупинення строків адміністративного провадження у зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції” згідно з якою зупинено строки адміністративного провадження, надання публічних (електронних публічних) послуг, що відповідно до законодавства надаються з використанням єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, до відновлення доступу до зазначених реєстрів.

Датою відновлення доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, є перший робочий день, що настає за днем оприлюднення відповідного повідомлення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції.

Будемо з вами на зв’язку та поступово повідомлятимемо про зміни.

 

 

Роз’яснення Мінюсту щодо роботи реєстрів

Міністерство юстиції України у зв`язку з тимчасовим припиненням доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, зокрема до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надає відповідне роз'яснення

лист Мінюст

лист Мінюст1

Управління державної реєстрації ЦМУ МЮ м. Київ

Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції - м.Київ

 

 

Консультації про роботу реєстрів Мінюсту на період їх відновлення

Кібератака БПД контакти

Ми знаємо, що у вас залишаються запитання щодо роботи реєстрів. Для вас працює контактний центр системи надання безоплатної правничої допомоги: 0800 213 103. В голосовому меню виберіть цифру 3 — консультації юриста.

На базі системи безоплатної правничої допомоги працюють юристи, які:

-        - нададуть відповіді на ваші запитання про реєстри

-        - пояснять, як діяти у вашій ситуації

-        - підкажуть, куди звернутися за потреби.

Дзвінки безкоштовні, лінія працює з 08:00 до 18:00.

Або письмово:

Написати приватне повідомлення сторінці Безоплатна правнича допомога;

В Інстаграм: https://www.instagram.com/ualegalaid;

Або у Телеграм: https://t.me/LegalAidUkraineBot.

Жодне повідомлення не залишиться без уваги. Юристи уважно опрацюють усі питання та докладатимуть зусиль, щоб надати вичерпні відповіді якнайшвидше.

Система надання безоплатної правничої допомоги — це мережа точок доступу до правничої допомоги по всій Україні та канали отримання правничих послуг телефоном та онлайн. Правничі послуги гарантує та оплачує держава.

 

 

Особливості державної реєстрації нерухомості та бізнесу на період відсутності доступу до ДРПП та ЄДР

Кібератака

Звертаємо увагу, що через припинення доступу до державних реєстрів, зокрема Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (ДРРП) та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), Міністерство юстиції повідомляє про тимчасове зупинення реєстраційних дій у сфері нерухомості та бізнесу.

Нагадаємо, що відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, фізичних осіб - підприємців та відокремлених підрозділів юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави регулює Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

Українським законодавством передбачено, що проведення державної реєстрації нерухомості та бізнесу забезпечується виключно програмним забезпеченням ДРРП та ЄДР. Як надання інформації з цих Реєстрів.

Після відновлення роботи зазначених реєстрів, суб’єктами державної реєстрації буде поновлено розгляд раніше поданих документів та надання адміністративних послуг у відповідних сферах.

 

 

Цнап Хмельницької міської ради відзначено нагородою «Дієвий ЦНАП»

Нагородження ЦНАП

Нагородження ЦНАП 1Нагородження ЦНАП 2

Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради отримало відзнаку «Дієвий ЦНАП» і вкотре підтвердили, що Хмельницький ЦНАП залишається одним з найкращих в Україні центрів надання адміністративних послуг з високим рівнем обслуговування та орієнтацію на потреби громадян в сучасних умовах. А все завдяки сприяння керівництва Хмельницької міської ради та злагодженій роботі колективу! 

02-03 грудня 2024 року в Хмельницькій області відбувся всеукраїнський форум «Дієвий ЦНАП: точка доступу до державного сервісу та цифрового майбутнього», який об’єднав представників Міністерства цифрової трансформації України та інших центральних органів виконавчої влади, CDTO з 17 областей країни, кураторів регіональних мереж та керівників провідних українських ЦНАПів.

В ході форуму учасники презентували успішні практики цифрової трансформації сервісних інституцій. Зокрема, присутні детально ознайомились із швейцарсько-українською програмою технічної допомоги «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)», яка передбачає запровадження електронних послуг та автоматизацію ЦНАП для покращення доступності для громадян та ветеранів.

ЦНАП Хмельницької міської ради має потужну команду, яка забезпечує своєчасне, повне та якісне надання адміністративних послуг населенню.

Дякуємо суб’єктам надання адміністративних послуг за плідну співпрацю у покращенні якості надання адміністративних послуг!

Дякуємо відвідувачам, що користуються нашими послугами.  Ми пишаємося тим, що Ви довіряєте нам та щодня працюємо, щоб виправдати Ваші очікування.

Дякуємо, що залишаєтеся з нами! Ми працюємо для вас! 

Разом до перемоги! Перемога за нами!
Слава Україні! Героям Слава! Слава ЗСУ!

Захід був організований Міністерство цифрової трансформації України цифрової трансформації України за підтримки Програма EGAP, що виконується Фонд Східна Європа коштом Швейцарії.

 

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты