УВАГА! Спливає термін дозволеного пільгового строку для безоплатного внесення юридичними особами даних про кінцевого бенефіціарного власника

Нагадуємо, що 11 жовтня 2021 спливає термін дозволеного пільгового строку для безоплатного внесення юридичними особами даних про кінцевого бенефіціарного власника.

З 11 липня 2021 року набуло чинності Положення про форму та зміст структури власності. Юридичні особи, які були зареєстровані до набрання чинності Наказом про структуру власності, протягом 3 місяців мають подати державному реєстратору документи для оновлення відомостей в Єдиному державному реєстрі. Структура власності готується в довільній формі та є схематичним зображенням, на якому відображаються всі особи, які прямо або опосередковано володіють юридичною особою самостійно або спільно з іншими особами. Зразки документу доступні за посиланням з розділу “Фінансовий моніторинг” вебсайту Міністерства фінансів України https://mof.gov.ua/.../samples_of_drawing_up_a_schematic...

Для внесення (оновлення) в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ державному реєстратору необхідно подати:

-   - заяву щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) - форма 2 або заяву щодо державної реєстрації юридичної особи — громадського формування (форма 4);

-          -  структуру власності;

-       - витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру, що підтверджує реєстрацію юридичної особи — нерезидента в країні її місцезнаходження у разі, якщо засновником юридичної особи виступає нерезидент;

-       - нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є КБВ юридичної особи для фізичної особи — нерезидента або для резидента, якщо його документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру. Нотаріально засвідчувати слід копії сторінок, на яких зазначені реквізити документа та прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності) особи, якій його видано.

При цьому адміністративний збір не справляється у разі подання державному реєстратору інформації про КБВ протягом трьох місяців з дня набрання чинності Наказом про структуру власності. Після закінчення тримісячного терміну, адмінзбір буде справлятися у розмірі, встановленому ст. 36 Закону про державну реєстрацію.

MOF.GOV.UA

Міністерство Фінансів України

 

 

УВАГА! Тимчасово припинено прийом документів для одержання адміністративних послуг УДАБІ у Хмельницькій області

Повідомляємо, що у зв’язку з ліквідацією Державної архітектурно-будівельної інспекції (Постанова КМУ від 13.03.2020 № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України») та відповідно до листа № 1022-1.14/1181-21 від 17.09.2021 Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області адміністратори Центру надання адміністративних послуг м. Хмельницького не приймають документи в паперовому вигляді на розгляд до зазначеного адміністративного органу.

Відповідно до порядку суб’єкти господарювання мають право подавати документи через портал ДІЯ особисто.

Про відновлення прийому документів для отримання відповідних адміністративних послуг буде повідомлено додатково.

Для більш детальної інформації звертайтесь до відділу дозвільних процедур управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради за тел. (0382) 76-43-41, 75-27-18, 65-73-16, 70-27-71.

 

 

НАМ 9 РОКІВ!

Цнап 9 1Цнап 9ЦНАП 9 років

 

Сьогодні Міністерство цифрової трансформації України і ЦНАПи України відзначають 9-ту річницю прийняття Верховною Радою Закону

України «Про адміністративні послуги», а тому цей день вважають Днем народження мережі ЦНАП в Україні.

За дев’ять років своєї діяльності Управлінню адміністративних послуг вдалося багато чого досягти, до нас звернулися близько 900 000 громадян. 

А все завдяки сприяння керівництва Хмельницької міської ради та злагодженій роботі колективу! 

Адміністратори - люди з великим серцем і бажанням зробити цей світ кращим!

Дякуємо Вам за теплі посмішки, щирі слова, гарний настрій, які зігрівають серця людей у будь-якій ситуації!

Дякуємо за бажання зростати, бути новаторами, змінювати погляд на державні установи і бути промінчиками, які дарують світло!

Зичимо Вам яскравої осені та щирих відвідувачів! Нехай робота приносить задоволення!

Дякуємо відвідувачам, що користуєтеся нашими послугами, а суб’єктам надання адміністративних послуг за плідну співпрацю у покращенні якості надання адміністративних послуг!

Тож щиро вітаємо всіх причетних до святкування сьогоднішнього дня! 

Дякуємо, що залишаєтеся з нами! Ми працюємо для вас! 

 

 

Результати оцінювання роботи УАП за серпень 2021 р.

За серпень 2021 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3277 відвідувача з них:

laughing  позитивно – 3266 або 99,66 % від загальної кількості;

sad негативно - 11 або 0,34 % від загальної кількості.

11 негативні оцінки розподіляється наступним чином:

- 1 або 0,03 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 1 або 0,03 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;

- 6 або 0,18 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- 3 або 0,1 % від загальної кількості – з питань видачі документів відділом реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації.

 

 

Як зареєструвати фізичну особу-підприємця?

Один із способів розпочати власний бізнес – це стати фізичною особою-підприємцем. Зареєструвати ФОП, можна онлайн за допомогою порталу “Дія” або особисто звернувшись до державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради, які здійснюють прийом в приміщенні управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради по вулиці Соборна, 16.

Перелік документів, які потрібно для реєстрації ФОП:

  1. паспорт громадянина України;
  2. реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  3. заява, встановленого зразка Форма № 1;
  4. заява про застосування спрощеної системи оподаткування (за бажанням заявника);
  5. нотаріально засвідчена письмова згода батьків - для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності;
  6. договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства, у разі державної реєстрації фізичної особи, яка самостійно або з членами сім’ї створює сімейне фермерське господарство відповідно до Закону України "Про фермерське господарство";
  7. довіреність у разі подачі документів уповноваженою особою, посвідчена нотаріально.

При заповненні заяви необхідно вказати види економічної діяльності, відповідно до Національного класифікатора України “Класифікація видів економічної діяльності”. Ознайомитися з видами економічної діяльності можна за посиланням: http://kved.ukrstat.gov.ua › KVED2010 › kv10_i

У разі подання заяви поштовим відправленням, справжність підписів заявника нотаріально посвідчується.

Як зареєструвати ФОП онлайн за допомогою порталу “ДІЯ”?

1. Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).

2. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся (якщо вже зареєстровані) у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.

3. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги.

4. Заповнену заяву на реєстрацію ФОП буде перевірено та автоматично надіслано до ЄДР для проведення державної реєстрації в автоматичному режимі без участі державного реєстратора.

5. Якщо ви обрали систему оподаткування (як загальну, так і спрощену), то відповідні відмітки проставляються в заяві про державну реєстрацію. Заява автоматично буде направлена до податкової за місцем вашої реєстрації або за місцем провадження господарської діяльності.

6. Якщо ви ще не обрали систему оподаткування, короткий тест нижче допоможе вам визначитися.

Процедура займає близько 10 хвилин в автоматичному режимі без участі державного реєстратора. Після цього заявка автоматично надходить у ЄДР, а її обробка займає менше ніж 2 секунди.

Статус заяви можна перевірити у кабінеті громадянина.

Готово! Насолоджуйтесь власною справою!

Зареєструвати ФОП https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop.

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты