Батьки 7 млн дітей віком до 14 років можуть сформувати цифрове свідоцтво про народження дитини у мобільному застосунку Дія 2.0.

Про це заявив Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у ефірі програми "Ранок з Україною".

“Ми запустили цифрове свідоцтво про народження у мобільному застосунку Дія. Це – можливість для обох батьків більше не переживати за наявність паперової копії документа. Адже воно має таку саму юридичну силу, як і його паперовий аналог. Для того, щоб його отримати, потрібно просто оновити застосунок Дія”, – прокоментував Михайло Федоров під час ефіру програми.

Цифрове свідоцтво про народження використовується для поїздок Україною, отримання банківських, медичних, освітніх послуг та інших.

Для того, щоб отримати цифрове свідоцтво про народження, перш за все потрібно встановити або оновити мобільний застосунок Дія. Далі обрати “Додати Свідоцтво про народження дитини” та ввести серію й номер документа. Так свідоцтво про народження з’явиться у смартфонах батьків.

Крім того, у мобільному застосунку Дія 2.0 доступна функція шерингу – можливість ділитися цифровими копіями документів. Так, батьки дитини зможуть не носити із собою паперової версії свідоцтва про народження. А за необхідності шерити цифрову копію документа.

Важливо, що цифрове свідоцтво про народження в Дії має таку ж юридичну силу, як і його паперовий аналог. Якщо ж раптом цифрового свідоцтва не прийняли, необхідно відразу ж звернутися до служби підтримки Дії.

Юридичних підстав відмовити у використанні цифрового свідоцтва про народження дитини в Дії немає. Адже 23 вересня Кабінет Міністрів України затвердив постанову № 911, якою легалізував використання цифрового свідоцтва на рівні з паперовим. Також постановою визначено можливість передавання цифрового свідоцтва про народження у вигляді електронних копій.

Джерело

 

До відома суб’єктів звернень щодо роботи ЦНАП м. Хмельницького у жовтні 2020 року!

День козацтва

Відповідно до Кодексу законів про працю України в жовтні 2020 року  змінено графік прийому громадян у Центрі надання адміністративних послуг м. Хмельницького та його територіальних підрозділах (Філія № 1 по вул. Грушевського, 86):

13.10.2020р. – прийом громадян здійснюватиметься з 08.00 до 15.00 год.

14.10.2020р. – вихідний день.

 

Результати оцінювання роботи УАП за вересень 2020 р.

За вересень 2020 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3089 відвідувачів, з них:

 laughing позитивно – 3071 або 99,4 % від загальної кількості;

sad  негативно - 18 або 0,6 % від загальної кількості.

18 негативних оцінок розподіляється наступним чином:

-3 або 0,1 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 3 або 0,1 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;

- 7 або 0,23 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- 1 або 0,033 % від загальної кількості – з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;

- 1 або 0,033 % від загальної кількості – з питань видачі документів Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області;

- 3 або 0,1 % від загальної кількості – з питань отримання електронного квитка для пільгового проїзду у міському транспорті.

 

 

Результати оцінювання роботи УАП за серпень 2020 р.

За серпень 2020 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 2673 відвідувачів, з них:

 laughing позитивно – 2645 або 98,95 % від загальної кількості;

 sad негативно - 28 або 1,05 % від загальної кількості.

28 негативних оцінок розподіляється наступним чином:

- 7 або 0,26 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 5 або 0,19 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;

- 1 або 0,04 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- 6 або 0,23 % від загальної кількості – з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;

- 1 або 0,04 % від загальної кількості – з питань видачі документів Хмельницьким районним відділом Державної міграційної служби України в Хмельницькій області;

- 2 або 0,07 % від загальної кількості – з питань видачі документів Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області;

- 4 або 0,15 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- 2 або 0,07 % від загальної кількості – з питань отримання електронного квитка для пільгового проїзду у міському транспорті.

 

 

УВАГА! Хмельницька обласна державна адміністрація відновила прийом документів для одержання дозволу на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів у Хмельницькій області

Відповідно до листа Хмельницької обласної адміністрації від 02 вересня 2020 року №99/28-43-5010/2020 повідомляємо, що відновлено надання адміністративної послуги - «Видача, переоформлення, анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів у Хмельницькій області». 

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты