Прийом документів відновлено

Управлінням адміністративних послуг відновлено прийом документів на отримання адмінстративних послуг з питань:

- Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва.

- Державної реєстрація права власності на нерухоме майно та їх обтяжень.

- Державної реєстрація іншого речового права.

- Надання Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

-  Видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні.

- Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.

 

До уваги відвідувачів

З 07 вересня 2017 р. в управлінні адміністративних послуг тимчасово призупинено прийом документів з питань:

- видачі дозволу, погодження на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні;

- перевірки проектної документації щодо будівництва, реконструкції і ремонту автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів, об'єктів дорожнього сервісу, інших дорожніх споруд; забудови окремих територій населених пунктів; генеральних планів окремих забудов у населених пінктах; проектів комплексних схем організації руху та спорудження ліній міського електричного транспорту; схем організації дорожнього руху на відповідність технічним умовам та нормативно правовим актам з безпеки дорожнього руху з подальшим оформлення документів щодо її розгляду та затвердження з наданням погодження або відмови в надання погодження;

- виготовлення та видачі технічних умов на розміщення, будівництво - споруд, малих архітектурних форм, об’єктів дорожнього сервісу, автозаправних станцій, заїздів, виїздів, будівництва вулиць та доріг, зупинок, стоянок, торгівельних майдончиків та комплексів, житлових будинків, залізничних переїздів, рекламоносіїв, пристроїв примусовго зниження швидкості руху, прокладання інженерних мереж та виконання інших робіт у межах смуги відведення автомобільних доріг або червоних ліній міських вулиць і доріг;

- видачі дозволу, погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів;

- погодження на розміщення зовнішньої реклами, погодження розміщення рекламоносіїв в межах смуги відведення автомобільних доріг та в межах червоних ліній вулиць населених пунктів 

відповідно до листа від 06 вересня 2017 р. № 1649/121/48, що надійшов від Сектору нагляду за станом доріг розшуку та оформлення матеріалів дорожньо-транспортних пригод управління превентивної діяльності Головного управління національної поліції в Хмельницькій області, в зв’язку з реорганізаційно - штатними змінами в Головному управлінні національної поліції в Хмельницькій області.

Результати оцінювання роботи УАП за серпень 2017 р.

За серпень 2017 року якість наданих послуг оцінили 2703 відвідувача, з них позитивно – 2679 або 99.11 % від загальної кількості, негативно – 24 або 0.89 % від загальної кількості. 24 негативних оцінки розподіляються наступним чином:

- 12 або 0,44 % від загальної кількості – відділ надання адміністративних та інших послуг управління адміністративних послуг;

- 1 або 0,04 % від загальної кількості – відділ дозвільних процедур управління адміністративних послуг;

- 1 або 0,04 % від загальної кількості – відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради;

- 3 або 0,11 % від загальної кількості – відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; 

- 1 або 0,04 % від загальної кількості - Хмельницький міський відділ Державної міграційної служби України у Хмельницькій області;

- 4 або 0,15 % від загальної кількості - відділ реєстрації місця проживання управління реєстрації;

- 2 або 0,07 % від загальної кількості - відділ у Хмельницькому районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області.

До уваги хмельничан! Графік роботи ЦНАП у серпні 2017 року!

       В  серпні 2017 року управління адміністративних послуг працюватиме за наступним графіком:

18.08.2017р. - надання консультацій, прийом та видача документів буде здійснюватись з 09.00 до 17.00

19.08.2017р. - надання консультацій, прийом та видача документів буде здійснюватись з 08.00 до 13.00

24.08.2017р. – вихідний день.

25.08.2017р. – вихідний день.

26.08.2017р. – вихідний день.

З 28.08.2017 року – Управління адміністративни послуг та його територіальні підрозділи працюватимуть у звичному режимі.

Звертаємо увагу, що документи які прийняті в передвихідні робочі дні будуть направлені суб'єктам надання послуг у перший робочий день після загальнодержавних вихідних днів.

Телефон для довідок 76-58-61.

 

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ!!!

У зв’язку з технічними роботами призупинено прийом документів на отримання послуг:

      -     з реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

      -     з Державної реєстрації змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

 

Для отримання послуг щодо реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень необхідно звернутись у відділі державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень за адресою вул. Пилипчука, 3 .

 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты