З 07 вересня 2017 р. в управлінні адміністративних послуг тимчасово призупинено прийом документів з питань:
- видачі дозволу, погодження на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні;
- перевірки проектної документації щодо будівництва, реконструкції і ремонту автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів, об'єктів дорожнього сервісу, інших дорожніх споруд; забудови окремих територій населених пунктів; генеральних планів окремих забудов у населених пінктах; проектів комплексних схем організації руху та спорудження ліній міського електричного транспорту; схем організації дорожнього руху на відповідність технічним умовам та нормативно правовим актам з безпеки дорожнього руху з подальшим оформлення документів щодо її розгляду та затвердження з наданням погодження або відмови в надання погодження;
- виготовлення та видачі технічних умов на розміщення, будівництво - споруд, малих архітектурних форм, об’єктів дорожнього сервісу, автозаправних станцій, заїздів, виїздів, будівництва вулиць та доріг, зупинок, стоянок, торгівельних майдончиків та комплексів, житлових будинків, залізничних переїздів, рекламоносіїв, пристроїв примусовго зниження швидкості руху, прокладання інженерних мереж та виконання інших робіт у межах смуги відведення автомобільних доріг або червоних ліній міських вулиць і доріг;
- видачі дозволу, погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів;
- погодження на розміщення зовнішньої реклами, погодження розміщення рекламоносіїв в межах смуги відведення автомобільних доріг та в межах червоних ліній вулиць населених пунктів
відповідно до листа від 06 вересня 2017 р. № 1649/121/48, що надійшов від Сектору нагляду за станом доріг розшуку та оформлення матеріалів дорожньо-транспортних пригод управління превентивної діяльності Головного управління національної поліції в Хмельницькій області, в зв’язку з реорганізаційно - штатними змінами в Головному управлінні національної поліції в Хмельницькій області.