Закриття ФОП у декілька кліків знову працює на порталі Дія
Категорія: Новини Дата публікації
Подайте заяву за дві хвилини — і податкова зніме вас з обліку того ж дня, а ФОП припиниться, щойно запрацює Єдиний державний реєстр. Без черг у податковій та затяжних перевірок.
Як закрити ФОП на порталі Дія?
- авторизуйтеся на порталі Дія
- виберіть послугу Закриття ФОП
- клікніть Подати заяву
- перевірте дані та підпишіть заяву КЕПом або Дія.Підписом
Дія відновлюється, все стає на місця.
Послугу реалізує Міністерство цифрової трансформації спільно з Міністерством юстиції України та Державною податковою службою України за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа коштом Швейцарії.
Останнє оновлення: Четвер, 02 січня 2025, 12:01
Перегляди: 15
Увага! Зміни у графіку роботи
Категорія: Новини Дата публікації
Відповідно до розпорядження міського голови від 12.12.2024 № 310-р «Про перенесення робочого дня» та з метою забезпечення раціонального використання робочого часу, керуючись ч.4 ст. 67 Кодексу законів про працю України із змінами, ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», перенести для працівників виконавчих органів Хмельницької міської ради робочі дні:
- з середи 25 грудня 2024 на суботу 28 грудня 2024;
- з середи 01 січня 2025 на суботу 04 січня 2025.
В інші дні – за звичайним графіком.
Останнє оновлення: Субота, 28 грудня 2024, 11:49
Перегляди: 19
У зв'язку з кібератакою росіян на державні реєстри, деякі послуги в Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП) тимчасово недоступні
Категорія: Новини Дата публікації
За попередніми оцінками, повне відновлення роботи реєстрів та, відповідно, надання послуг займе близько двох тижнів. Запуск послуг відбуватиметься поступово, у міру відновлення функціональності окремих реєстрів.
Реєстри призупинені, тому тимчасово не працюють:
Послуги з реєстрації бізнесу та нерухомості
Послуги з видачі актів цивільного стану
Перереєстрація авто
єВідновлення
Витяг з ЄДР
Повідомлення про пошкоджене\знищене майно
Присвоєння поштових адрес
Послуги зі зміни реєстрації місця проживання
Послуги з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія
Послуги у сфері будівництва
Та інші сервіси, пов’язані з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, Держреєстром актів цивільного стану, Держреєстром речових прав та Держреєстром обтяжень рухомого майна.
Для консультацій та інформування громадян які хочуть скористатись онлайн сервісами у ЦНАП надаємо повний список сервісів на Порталі Дія та в мобільному застосунку Дія, які тимчасово не будуть доступні користувачам http://surl.li/geicat
Звертаємо увагу, що наразі неможливе отримання послуг у сфері ДРАЦС через ЦНАПи на підставі узгоджених рішень, проте органи місцевого самоврядування в рамках делегованих повноважень продовжують надання послуг щодо державної реєстрації народження, смерті, шлюбу.
За тимчасової відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян для подання заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, повторну видачу свідоцтва використовуються їх паперові форми, передбачені додатками до Правил та Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2011 року № 96/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14 січня 2011 року за № 55/18793.
Послуга єВідновлення до моменту відновлення роботи реєстрів працюватиме за наступним порядком.
Щодо заявок на компенсацію за пошкоджене майно:
Заявки, які були подані на відшкодування пошкодженого майна до обмеження доступу до реєстрів, обробляються в робочому режимі.
Нові заявки на відшкодування пошкодженого майна не приймаються до відновлення роботи реєстрів.
Щодо заявок на компенсацію за знищене майно (житлові сертифікати):
Вже подані заявки від громадян, які є одноосібними власниками знищеного житла, можуть опрацьовуватись комісіями в робочому режимі завдяки автономній роботі Реєстру пошкодженого та знищеного майна.
Для власників житлових сертифікатів, які вже забронювали кошти за сертифікатом, термін бронювання буде продовжено на період некоректної роботи реєстрів.
Для подання нових заяв на єВідновлення та реалізації житлових сертифікатів необхідно дочекатись відновлення роботи реєстрів.
Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 20 грудня 2024 року № 1445 “Про зупинення строків адміністративного провадження у зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції” згідно з якою зупинено строки адміністративного провадження, надання публічних (електронних публічних) послуг, що відповідно до законодавства надаються з використанням єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, до відновлення доступу до зазначених реєстрів.
Датою відновлення доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, є перший робочий день, що настає за днем оприлюднення відповідного повідомлення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції.
Будемо з вами на зв’язку та поступово повідомлятимемо про зміни.
Останнє оновлення: Субота, 28 грудня 2024, 11:46
Перегляди: 55
Роз’яснення Мінюсту щодо роботи реєстрів
Категорія: Новини Дата публікації
Міністерство юстиції України у зв`язку з тимчасовим припиненням доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, зокрема до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надає відповідне роз'яснення
Управління державної реєстрації ЦМУ МЮ м. Київ
Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції - м.Київ
Останнє оновлення: Субота, 28 грудня 2024, 11:45
Перегляди: 147
Консультації про роботу реєстрів Мінюсту на період їх відновлення
Категорія: Новини Дата публікації
Ми знаємо, що у вас залишаються запитання щодо роботи реєстрів. Для вас працює контактний центр системи надання безоплатної правничої допомоги: 0800 213 103. В голосовому меню виберіть цифру 3 — консультації юриста.
На базі системи безоплатної правничої допомоги працюють юристи, які:
- - нададуть відповіді на ваші запитання про реєстри
- - пояснять, як діяти у вашій ситуації
- - підкажуть, куди звернутися за потреби.
Дзвінки безкоштовні, лінія працює з 08:00 до 18:00.
Або письмово:
Написати приватне повідомлення сторінці Безоплатна правнича допомога;
В Інстаграм: https://www.instagram.com/ualegalaid;
Або у Телеграм: https://t.me/LegalAidUkraineBot.
Жодне повідомлення не залишиться без уваги. Юристи уважно опрацюють усі питання та докладатимуть зусиль, щоб надати вичерпні відповіді якнайшвидше.
Система надання безоплатної правничої допомоги — це мережа точок доступу до правничої допомоги по всій Україні та канали отримання правничих послуг телефоном та онлайн. Правничі послуги гарантує та оплачує держава.
Останнє оновлення: Субота, 28 грудня 2024, 11:40
Перегляди: 14