Електронна система еРиба

Єриба

Риболовля без схем та корупції. В Україні запустили е-систему рибного господарства

У системі вже доступна перша послуга — декларування права на промислове рибальство.

За підрахунками експертів зараз тіньове рибальство становить 60% ринку, через це 850 млн грн щорічно проходить повз бюджет. Ця сфера не була в повній мірі підзвітною та регульованою. Цифровізація допоможе вивести рибне господарство з тіні.

Змінюємо підхід. Перша послуга вже доступна на платформі еРиба за посиланням — https://efish.gov.ua/, у подальшому плануємо запустити низку сервісів і на порталі Дія. Тепер отримати послуги можна буде швидко, без походів до держустанов та паперової тяганини.

Створюємо прозору систему, у якій немає місця корупції

Єдину державну електронну систему управління галуззю рибного господарства та онлайн-послугу розробили Міністерство аграрної політики та продовольства України й Державне агентство меліорації та рибного господарства України в співпраці з Міністерством цифрової трансформації України за підтримки USAID / UK Аid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах й Офіс ефективного регулювання BRDO

 

 

Редагуйте будівельні документи на порталі ДІЯ

Редагуйте буд док ти на порталі ДІЯ

Вносьте зміни в будівельні документи за хвилини — на порталі Дія.

Будівельні послуги без стресу Часто вже на етапі будівництва потрібно вносити зміни в документи. Наприклад, змінився відповідальний за авторський нагляд або необхідно змінити проєктну документацію. Редагуйте документи без поїздок у ЦНАП — у Дії.

Які будівельні документи можна змінювати:

-  Дозвіл на виконання будівельних робіт та подання змін до вже виданого дозволу;

Повідомлення про початок підготовчих робіт або внесення змін у зареєстроване повідомлення;

-Повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта або подання змін до зареєстрованого повідомлення;

-Повідомлення про початок будівельних робіт СС1 або внесення змін у зареєстроване повідомлення;

-Видача будівельного паспорта або внесення змін у виданий будівельний паспорт;

Заява про надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, внесення змін або скасування містобудівних умов та обмежень;

Ввели будинок в експлуатацію та помітили друкарську, граматичну чи арифметичну помилку в документі? Подати заяву про виправлення технічної помилки можна також онлайн. Така функція доступна для послуг:

-Декларація про готовність до експлуатації об’єктів СС1 або виправлення технічної помилки в зареєстрованій декларації;

-Декларація про готовність обʼєкта до експлуатації на підставі будівельного паспорта або подання змін до зареєстрованої декларації;

-Сертифікат про прийняття об’єкта в експлуатацію

Клік-клік — і готово. Будуємо цифрову державу!

Модернізація послуг проведена в співпраці Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України й Міністерство цифрової трансформації України за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах

 

 

Оновлено Державний реєстр речових прав на нерухоме майно

Оновлено ДРРПНМ

Впроваджено екстериторіальність при реєстраційних діях в ДРРП за рішенням суду.

ДП "Національні інформаційні системи" оновило програмне забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (ДРРП).

За результатами оновлення було знято обмеження в частині залежності від місцезнаходження об’єкта речових прав при проведенні реєстраційних дій на підставі судових рішень (ухвал, рішень, постанов, вироків).

Відтепер реєстраційні дії, що проводяться на підставі вказаних документів щодо нерухомого майна, об’єктів незавершеного будівництва, майбутніх об’єктів нерухомості, можуть проводитися будь-яким державним реєстратором, незалежно від місцезнаходження такого майна.

Крім того, було реалізовано наступні зміни:

-  у «Рішення про зупинення розгляду заяви» було додано нову підставу: направлення запиту до суду про отримання копії судового рішення;

-      - у записах щодо речових прав та обтяжень розділу, спецрозділу, операціях та друкованих формах документів, сформованих засобами ДРРП, назву реєстраційної дії «Скасування» перейменовано у «Скасування/анулювання».

 

 

До уваги ВПО та осіб що повернулися з-за кордону до постійного місця проживання після вимушеного переселення через воєнні дії

Право на захист 5

БФ "Право на Захист" здійснить прийом заявок на грошову допомогу від УВКБ ООН у м. Хмельницький.

Сума допомоги складає 3600 грн. на особу, протягом 3-х місяців.

Ви можете подати заявку на грошову допомогу в розмірі 10800 грн. на члена родини, якщо ви/ваша родина:

  1. не отримувала раніше (у 2022 та 2023 роках) допомогу від міжнародних організацій у розмірі 2220 грн. на особу на місяць;
  2. має дохід менше 5400 грн. на особу;
  3. належить до однієї з наступних категорій населення:

- є переселенцями після 24.02.2022;

- повернулись до постійного місця проживання з-за кордону після вимушеного переселення через воєнні дії.

Зауважимо, що приналежність до зазначених категорій має бути документально підтверджена. Наші співробітники на локаціях залюбки проконсультують Вас.

! Обов'язкові критерії вразливості для обох вищезазначених категорій осіб:

-       родина, яка має лише одного з батьків (або батько, або мати) з одним або кількома дітьми віком до 18 років або з особами похилого віку (55 років і старше);

-      родина, яку очолює одна самотня/ кілька самотніх осіб похилого віку (55 років і старше) або особа похилого віку з однією дитиною чи кількома дітьми віком до 18 років;

-       родина з однією або декількома особами з особливими потребами. А саме ті, що мають: інвалідність, хронічні захворювання. Перелік не обмежується тільки цими критеріями особливих потреб;

-        прийомні сім'ї, які опікуються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками (потрібне документальне підтвердження).

УСІ 3 УМОВИ ПОВИННІ БУТИ ВИКОНАНІ

Більш детально про умови для подачі заявки на сайті БФ "Право на захист":

https://bit.ly/3Tgnpx5

У пункті прийому даних мають бути присутні усі члени родини, що претендують на допомогу, окрім маломобільних (за умови надання медичної довідки, що підтверджує їхній стан здоров’я) та дітей до 2-х років. Для цих категорій допускається реєстрація за оригіналами документів. Більш детально про процедуру віддаленої реєстрації Вас проконсультують на локації.

Для подачі заявки на грошову допомогу звертайтеся за адресою:

м. Хмельницький, вул. Соборна, 16 (ЦНАП)

Працюємо з 10:00 до 17:00

Інформаційна підтримка:

Гаряча лінія УВКБ ООН: 0 800 307 711 (Пн-Пт 09:00–18:00)

Телеграм-канал БФ «Право на захист» із необхідною інформацією, де також можна поставити питання: https://t.me/IDPhelp

Моніторити оновлення щодо реєстрації у Чернівецькій області області можна у телеграм-каналі:

https://t.me/UNHCR_Kam_Pod

 

 

Результати оцінювання роботи УАП за вересень 2023 р.

За вересень 2023 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3488 відвідувачів з них:


laughing
 позитивно – 3484 або 99,88 % від загальної кількості.
sad
 негативно - 4 або 0,12 % від загальної кількості.


4 негативні оцінки або 0,12% від загальної кількості розподіляється наступним чином:
- 3 – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 1 – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

Ми працюємо для Вас! 

 

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты