Центр надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради

Онлайн реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю, що діє на підставі модельного статуту

У липні 2019 запрацювала нова електронна послуга, яка дозволяє зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю (далі по тексту-ТОВ) онлайн, що діє на підставі модельного статуту.

Новація доступна на порталі «Онлайн-будинок юстиції» та веб-порталі Кабінету Міністрів України в розділі «Електронні послуги».

Онлайн-послуга забезпечує:

  • онлайн-реєстрацію ТОВ з можливістю формування необхідної редакції модельного статуту шляхом вибору відповідних пунктів або використання редакції за замовчуванням.
  • одночасне подання заяви на застосування спрощеної системи оподаткування.
  • можливість одночасної реєстрації платником податку на додану вартість.
  • для чинних ТОВ, що працюють на підставі власної редакції установчих документів, – можливість переходу на роботу на підставі нового модельного статуту.

Е-послуга реалізована у вигляді покрокової анкети з детальними підказками та не потребує сканування документів, оскільки для проведення реєстрації вони створюються автоматично на порталі та мають бути завірені електронними підписами всіх засновників.
При електронній формі подання документів є можливість обрати більш прийнятний для конкретного ТОВ варіант підпунктів модельного статуту (з різних, запропонованих його затвердженою формою, варіантів). Але така можливість відсутня при паперовій формі подання документів. У такому випадку всі підпункти обираються «за замовчуванням» (у формі модельного статуту ці підпункти відмічені зірочкою).

Щоб скористатись онлайн-реєстрацією ТОВ, потрібно авторизуватися у персональному кабінеті «Онлайн-будинку юстиції», сформувати заяву, обрати необхідні опції модельного статуту та накласти електронні підписи засновника (чи заявників). Система за результатом заповнення покрокової онлайн-форми створює заяву на реєстрацію та рішення засновників про створення юридичної особи, в якому зазначається код модельного статуту, що визначає обрані пункти статуту.
Після цього вказані документи стають доступними державному реєстратору для прийняття відповідного рішення.

Розгляд документів здійснюється протягом 24 годин після надходження, окрім вихідних та святкових днів.

 

Останнє оновлення: П'ятниця, 27 вересня 2019, 12:21

Перегляди: 10

Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки – онлайн

Суб’єкт господарювання має можливість отримувати адміністративні послуги, що надаються Державною службою України з надзвичайних ситуацій, дистанційно в електронному вигляді.

Постанова Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 р. № 80 «Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації з питань пожежної безпеки», якою реалізовано зазначений механізм для подання на реєстрацію декларацій, значно спрощує відносини між суб’єктами господарювання та контролюючим органом.

Електронна послуга доступна за посиланням:
https://e-services.dsns.gov.ua/
https://www.kmu.gov.ua/ua/services.

Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.

Відповідно до затвердженої Кабінетом Міністрів України Концепції розвитку електронного урядування України і плану її впровадження, електронна послуга з реєстрації Декларації про відповідність протипожежним вимогам включена до 100 першочергових і найбільш пріоритетних до впровадження у відповідності до потреб бізнесу і суспільства.

 

Останнє оновлення: П'ятниця, 27 вересня 2019, 12:19

Перегляди: 11

Зміна місця реєстрації на чіпі (безконтактному електронному носії) у паспорті громадянина України у формі ID-картки

Паспорт громадянина України у формі ID-картки є документом, який посвідчує особу та підтверджує громадянство на території України. Його основною перевагою є високий рівень захисту. Завдяки імплантованому електронному безконтактному носію (чіпу), який містить персональні та біометричні дані власника ID-картки, її на сьогоднішній день неможливо підробити чи скопіювати.

Реєстрація місця проживання або зняття з реєстрації місця проживання відносяться до категорії «змінна інформація» на ID-картці.

Змінну інформацію можна додати/змінити на чіпі (безконтактному електронному носії) у паспорті громадянина України у формі ID-картки безоплатно та без заміни паспорта на підставі довідки про реєстрацію місця проживання або зняття з реєстрації місця проживання.

Для цього необхідно особисто звернутися до найближчого територіального підрозділу Державної міграційної служби. В обласному центрі Хмельницький районний відділ Державної міграційної служби України в Хмельницькій області знаходиться за адресою: м. Хмельницький, вул. Пушкіна, 15.

Для редагування змінної інформації з собою необхідно мати паспорт громадянина України у формі ID-картки, довідку про реєстрацію місця проживання (зняття з реєстрації місця проживання), свої PIN1/PUK1 та  PIN2/PUK2.

 

Останнє оновлення: П'ятниця, 27 вересня 2019, 12:18

Перегляди: 11

Що таке PIN- та PUK-коди до ID-картки?

pin pass

Паспорт громадянина України у формі ID-картки є документом, який посвідчує особу та підтверджує громадянство на території України. Його основною перевагою є високий рівень захисту. Завдяки імплантованому електронному безконтактному носію (чіпу), який містить персональні та біометричні дані власника ID-картки, її на сьогоднішній день неможливо підробити чи скопіювати.

Під час отримання ID-картки власнику необхідно самостійно ввести цифрові комбінації – персональні ідентифікаційні номери (PIN1 і PIN2) та персональні авторизаційні коди (PUK1 і PUK2), а надалі – забезпечити конфіденційне зберігання цієї інформації. Варто зазначити, що вказані цифрові комбінації не зберігаються жодними системами ДМС, а містяться лише на чіпі ID-картки.

PIN1 призначений для ідентифікації та авторизації доступу до безконтактного електронного носія, а PIN2 – для накладення електронного цифрового підпису.

У разі неправильного введення кожного з PIN-кодів тричі поспіль, можливість виправлення буде автоматично заблоковано. Для розблокування цієї можливості власнику ID-картки потрібно буде ввести відповідний PUK-код: у разі блокування PIN1 ввести PUK1, а в разі блокування PIN2 – PUK2. Якщо ж PUK-коди буде введено неправильно 10 разів поспіль, така можливість також автоматично заблокується.

Важливо, що якщо власник ID-картки не пам’ятає своїх PIN- та PUK-кодів і доступ до безконтактного електронного носія заблоковано, його ID-картка не втрачає чинності і нею можна користуватися протягом терміну її дії. Однак, у даному випадку використання ID-картки буде частково обмеженим.

Якщо ж власник ID-картки бажає користуватися своїм паспортом у повному обсязі, йому потрібно буде звернутися до будь-якого підрозділу ДМС або Центру надання адміністративних послуг для оформлення нового паспорту.

 

Останнє оновлення: П'ятниця, 27 вересня 2019, 12:17

Перегляди: 12

Результати оцінювання роботи УАП за серпень 2019 р.

За серпень 2019 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 2292 відвідувача, з них:

  позитивно – 2271 або 99,08 % від загальної кількості;

  негативно 21 або 0,92 % від загальної кількості.

21 негативна оцінка розподіляється наступним чином:

- 7 або 0,3 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 5 або 0,22 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;

- 3 або 0,14 % від загальної кількості – з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;

- 4 або 0,17 % від загальної кількості – з питань зняття з реєстрації/реєстрації місця проживання;

- 2 або 0,09 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

 

Останнє оновлення: Середа, 11 вересня 2019, 09:21

Перегляди: 13

Дочірні категорії