Отримуйте військово-обліковий документ з QR-кодом в усіх ЦНАПах України
Категорія: Новини Дата публікації
Від сьогодні українці після уточнення облікових даних у ЦНАПі зможуть отримати військово-обліковий документ із QR-кодом — за ним перевірятимуть дійсність документа. Безоплатно, без черг та відвідування територіальних центрів комплектування. Документ сформується, якщо в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів є вся необхідна інформація про заявника.
Як це працює?
Військовозобовʼязаний українець чи українка приходить до ЦНАПу та надає актуальні дані про себе та підтверджує їх, адміністратор вносить дані в електронну систему, а інформація автоматично підтягується в Оберіг і заявник отримує військово-обліковий документ із QR-кодом
За вашим бажанням адміністратор надішле PDF-файл сформованого військово-облікового документа на електронну пошту або одразу роздрукує його. Він має таку ж юридичну силу, як і документ в електронній формі, тож вибирайте для себе, який варіант зручніший.
Якщо раніше отримували витяг із печаткою та підписом про уточнення даних, зможете повторно звернутися до ЦНАПу та отримати новий із QR-кодом. Документ дійсний 1 рік з моменту формування.
Уточнення військово-облікових даних та отримання документа з QR-кодом у ЦНАПі в середньому триває до 15 хвилин. Тож економте свій час та виконуйте норму закону за лічені хвилини. Знаходьте найближчий ЦНАП на мапі — https://curly.click/r/b14b
Останнє оновлення: Понеділок, 29 липня 2024, 08:49
Перегляди: 124
Проведено чергову зустріч-консультацію з внутрішньо переміщеними особами
Категорія: Новини Дата публікації
На запрошення ГО «Захист – об’єднання волонтерів» регіональним координатором Уповноваженого ВРУ з прав людини Олегом Шаповаловим було проведено просвітницький захід та консультування ВПО, які проживають у Хмельницькій територіальній громаді
Тема зустрічі: реалізація права ВПО на отримання житла та забезпечення гідних умов проживання, питання-відповіді щодо актуальних питань забезпечення житлом.
Учасники зустрічі отримали інформацію щодо:
- - Порядку функціонування місць тимчасового проживання (МТП) внутрішньо переміщених осіб в громаді, як підшукати МТП та механізм вселення/переселення до такого МТП;
- - отримання тимчасового житла, актуальна черга та наявні житлові фонди в Хмельницькій міській територіальній громаді;
- - порядок постановки на облік ВПО, які потребують тимчасового житла;
- - наявні державні програми щодо пільгового кредитування ВПО для придбання власного житла;
- - механізм звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо порушених прав.
Представництвом Уповноваженого з метою надання вичерпних відповідей вимушеним переселенцям з питань забезпечення житлом до заходу було залучено фахівців громади: начальника Відділу обліку та розподілу житлової площі Хмельницької міської Ради Анатолія Коростіля, заступника начальника відділу надання адміністративних та інших послуг -адміністратора управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради Лесю Фурманюк та керівника відділення Держмолодьжитло «Хмельницьке Регіональне Управління» Валерія Копитіна.
Захист - об'єднання волонтерів
Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради (ЦНАП)
Хмельницький Держмолодьжитло
Останнє оновлення: Понеділок, 29 липня 2024, 08:23
Перегляди: 119
Нова система рекрутингу
Категорія: Новини Дата публікації
Міноборони розвиває нову систему рекрутингу, яка спрямована на добровільне залучення до військової служби громадян України.
На сьогодні функціонує 21 центр рекрутингу у Львівській, Закарпатській, Запорізькій, Дніпропетровській, Харківській, Полтавській областях та у м. Київ, що позитивно впливає на спроможності комплектування сил оборони вмотивованими військовослужбовцями.
Міноборони планує відкриття центрів рекрутингу в обласних центрах та більшості великих міст України.
Останнє оновлення: Понеділок, 29 липня 2024, 08:13
Перегляди: 113
Посвідчення ветерана в Дії
Категорія: Новини Дата публікації
Розширюємо перелік цифрових документів у Дії, щоб клік — і все під рукою. Відтепер посвідчення ветерана — у Дії. Захисники та захисниці, більше не потрібно носити паперовий документ із собою. Показуйте і шерте посвідчення будь-де та будь-коли.
Додавайте посвідчення ветерана, якщо маєте статус:
- - учасника бойових дій;
- - людини з інвалідністю внаслідок війни;
- - учасника війни;
- - постраждалого учасника Революції гідності;
- - члена сім’ї загиблого ветерана війни;
- - члена сім’ї загиблого захисника і захисниці України.
Як додати документ у застосунок?
Прогортайте всі документи в Дії -- натисніть Додати документ - виберіть Посвідчення ветерана - надайте дозвіл на отримання даних та натисніть Додати посвідчення.
Все готово, документ протягом кількох хвилин зʼявиться в застосунку.
Цифровізуємо, щоб бюрократії було менше в житті захисників та захисниць.
Послуги реалізуються Мінцифрою спільно з Міністерством у справах ветеранів України за підтримки «Проєкту підтримки Дія», який впроваджується Програмою розвитку ООН (UNDP) в Україні за фінансування Швеції, та за експертної підтримки проєкту DT4UA, що фінансує Європейський Союз та впроваджує E-Governance Academy
Останнє оновлення: Понеділок, 29 липня 2024, 07:15
Перегляди: 112
Швидко та без черг: як військовозобов'язані оновлюють дані у Хмельницькому ЦНАПі
Категорія: Новини Дата публікації
У Хмельницькому уже 730 військовозобов’язаних уточнили свої дані у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАПі) з початку вступу у дію "мобілізаційного" закону, тобто з 18 травня.
Про це Суспільне Хмельницький розповів начальник управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради Олексій Хохлов.
За його словами, у Хмельницькому оновити свої дані військовозобов'язані можуть у двох ЦНАПах міста — у філії №1 на вулиці Грушевського, 86 та в основному офісі на вулиці Соборній, 16. Сама процедура уточнення даних, каже Олексій Хохлов, займає від 10 до 15 хвилин.
Для уточнення даних необхідний паспорт, ідентифікаційний код, електронна пошта та номер телефону, говорить адміністраторка інформаційно-консультаційного сектору ЦНАП Ольга Савельєва.
"Адміністратор, відповідно до закону, формує витяг з державного реєстру, підписує, ставить іменну печатку і витяг є зареєстрований, з актуальним номером", — каже Олексій Хохлов.
Аби уточнити дані для військовозобов’язаних на годину відпросився з роботи, розповідає хмельничанин Олександр Антонець.
"Дізнався, що тут можна оновити свої данні. Сказали, що тут зручно, без черг. Оскільки біля ТЦК великі черги і багато часу потрібно для оновлення даних, тому я прийшов сюди. Я розумію, що для того, щоб отримати цей штрих-код, мені потрібно буде пройти військово-лікарську комісію. Але спочатку я подам дані, і потім, коли буде в мене можливість, коли прийде повідомлення, я піду на ВЛК", — говорить Олександр Антонець.
Найчастіше, каже начальник управління Олексій Хохлов, виникають питання з приводу відстрочки.
"У них є в паперовому вигляді відстрочка, але вона не активізована в державному реєстрі. Тому ми їх направляли, щоб вони уточнили в територіальному центрі комплектування", — каже Хохлов.
Але після надання послуг ЦНАПом, зі слів Олексія Хохлова, навідатись до ТЦК таки доведеться.
"Штрих-код, який, наприклад, дає право для виїзду за кордон, отримати можна лише в територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки, шляхом проходження військово-лікарської комісії", — говорить Хохлов.
Послугу з уточнення даних, зазначає Олексій Хохлов, в обох центрах надають 30 адміністраторів.
Останнє оновлення: Понеділок, 29 липня 2024, 07:06
Перегляди: 129