Куди потрібно звернутися для уточнення облікових даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів
18.05.2024 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку».
Громадяни України у віці від 18 до 60 років, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку, зобов’язані уточнити свої облікові дані протягом 60 днів з дня набрання чинності указу Президента України «Про подовження строку проведення загальної мобілізації».
Уточнити свої облікові дані в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів (далі – Реєстр) можливо особисто, в трьох доступних форматах:
– в територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки, за місцем перебування на військовому обліку чи за своїм місцем проживання
- через електронний кабінет військовозобов’язаного Резерв+ (за наявності)
- через центр надання адміністративних послуг
У разі звернення до управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, особа особисто подає: заяву на актуалізацію даних в Реєстрі, яка формується адміністратором з використанням відповідних програмно-технічних засобів; паспорт громадянина України; реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Окрім документів особа має уточнити в усній формі свою адресу проживання, номери засобів зв’язку (при собі мати телефон для верифікації), адресу електронної пошти ( за наявності).
Процес з актуалізації даних займає до 30 хвилин.
Послуга є безкоштовною.
Результатом надання послуги є:
- Витяг про актуалізацію даних в Реєстрі на якому проставляється печатка та підпис адміністратора Центру.
- Повідомлення на електронну пошту заявника про технічний збій у роботі Реєстру.
- Повідомлення на електронну пошту заявника про відмову у генеруванні Витягу з Реєстру.
Якщо дані особи не вдалося актуалізувати, такій особі необхідно звернутись до відповідного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.
Прийом відповідної категорії громадян здійснюється також за попереднім записом.
Для отримання даної послуги Ви можете звернутись в управління адміністративних послуг (вул. Соборна, 16) та Філію № 1 управління адміністративних послуг (вул. Грушевського, 86) відповідно до графіків їх роботи.
! Під час повітряної тривоги прийом громадян не здійснюється.
Звертаємо увагу, що законодавством не передбачене представництво інтересів з вищезазначеного питання, тобто звертатись необхідно ОСОБИСТО!