Куди потрібно звернутися для уточнення облікових даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів

Уточнення даних

Уточнення даних1

18.05.2024 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку».

Громадяни України у віці від 18 до 60 років, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку, зобов’язані уточнити свої облікові дані протягом 60 днів з дня набрання чинності указу Президента України «Про подовження строку проведення загальної мобілізації».

Уточнити свої облікові дані в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів (далі – Реєстр) можливо особисто, в трьох доступних форматах:

– в територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки, за місцем перебування на військовому обліку чи за своїм місцем проживання

- через електронний кабінет військовозобов’язаного Резерв+ (за наявності)

- через центр надання адміністративних послуг

У разі звернення до управління адміністративних послуг Хмельницької міської радиособа особисто подає: заяву на актуалізацію даних в Реєстрі, яка формується адміністратором з використанням відповідних програмно-технічних засобів; паспорт громадянина України; реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Окрім документів особа має уточнити в усній формі свою адресу проживанняномери засобів зв’язку (при собі мати телефон для верифікації)адресу електронної пошти ( за наявності).

Процес з актуалізації даних займає до 30 хвилин.

Послуга є безкоштовною.

Результатом надання послуги є:

Витяг про актуалізацію даних в Реєстрі на якому проставляється печатка та підпис адміністратора Центру.

Повідомлення на електронну пошту заявника про технічний збій у роботі Реєстру.

Повідомлення на електронну пошту заявника про відмову у генеруванні Витягу з Реєстру.

Якщо дані особи не вдалося актуалізуватитакій особі необхідно звернутись до відповідного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.

Прийом відповідної категорії громадян здійснюється також за попереднім записом.

Для отримання даної послуги Ви можете звернутись в управління адміністративних послуг (вул. Соборна, 16) та Філію № 1 управління адміністративних послуг (вул. Грушевського, 86) відповідно до графіків їх роботи.

! Під час повітряної тривоги прийом громадян не здійснюється.

Звертаємо увагу, що законодавством не передбачене представництво інтересів з вищезазначеного питання, тобто звертатись необхідно ОСОБИСТО!

 

 

Вишиваємо Перемогу разом! – колектив Цнап долучився до відзначення Всесвітнього дня вишиванки

День вишиванки 2024

Сьогодні вишиванка для кожного українця не просто гарний одяг, а декларація єдності та відданості. Це свято багатства нашого народу, його краси та духовності, прагнення до свободи та перемоги добра, щасливої долі.

У кожної вишиванки є своя історія – історія української нації, нашого роду, українських традицій. Кожен орнамент на вишиванці є унікальним. Це оберіг для кожного з нас. Символ того, що ми з вами, справжні українці, були, є і будемо нескореними. На жаль, цей день ми відзначаємо вже третій рік в умовах війни і тому він для нас є особливим, сьогодні кожен з нас вишиває нашу спільну перемогу, кожен з нас вишиває наше майбутнє, майбутнє наших дітей.

Колектив Цнап дякує ЗСУ за те, що кожен з нас має нагоду і можливість відзначати цей день з рідними, колегами, друзями.

Дякуємо ЗСУ за життя!!! 

 

 

Припинення надання послуги щодо одночасного оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон

Припинення надання сервісу ДМС 11

10 травня 2024 року завершується дія експериментального проєкту щодо одночасного оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Відтак, до законодавчого врегулювання надання послуг з одночасного оформлення паспортних документів із 11 травня 2024 року оформлення ID-картки та закордонного паспорта буде здійснюватися за загальними правилами.

 

 

Добірка пенсійних послуг у Дії. Без черг та паперів

Пенсійні сервіси в Дії

Отримуйте документи та послуги будь-де і будь-коли за кілька кліків — зі смартфона чи компʼютера. Зібрали для вас всі пенсійні послуги в застосунку та на порталі Дія!

  1. Пенсійне посвідчення у застосунку

Потрібні документи завжди під рукою — пенсійне у вашому смартфоні в Дії

  1. Заява про призначення пенсії https://diia.gov.ua/services/priznachennya-pensiyi

Кілька тапів у комп`ютері – і залишили запит на призначення пенсії за віком або іншого виду

  1. Заява про перерахунок пенсії https://diia.gov.ua/services/pererahunok-pensiyi

Без походів у установи, черг і паперів. Заповнюйте заяву про перерахування пенсії онлайн. А рішення отримаєте протягом 10 днів

  1. Довідка ОК-5 у застосунку чи на порталі https://diia.gov.ua/services/dovidka-ok-5

Клік – і інформація про суми заробітку для обчислення пенсії, визначення страхового стажу, сплати страхових внесків під рукою.

  1. Довідка ОК-7 у застосунку чи на порталі https://diia.gov.ua/services/dovidka-ok-7

Більше не потрібно відвідувати Пенсійний фонд. Кілька кліків у смартфоні чи на компʼютері — і довідка готова за лічені хвилини.

  1. Довідка про доходи пенсіонера https://diia.gov.ua/services/dovidka-pro-dohodi-pencionera

Документ знадобиться для отримання субсидії, переведення пенсійних виплат за кордон, уточнення даних. Заповнюйте заяву на порталі Дія з будь-якого куточка країни

  1. Витяг з Реєстру застрахованих осіб https://diia.gov.ua/.../vityag-z-reyestru-zastrahovanih-osib

Плануєте отримувати пенсію, розрахувати її розмір або інших соціальні виплати? Необхідно сформувати Витяг з Реєстру застрахованих осіб. Потрібно лише заповнити заяву на порталі Дія й довідка буде у вас

Робимо держсервіси непомітними, спрощуємо життя.

Проєкти реалізовано Мінцифрою спільно з Міністерством соціальної політики України та Пенсійним фондом України за сприяння «Проєкту підтримки Дія», який впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за підтримки Швеції.

 

 

Результати оцінювання роботи УАП за квітень 2024 р.

За квітень 2024 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3561 відвідувачів з них:


laughing
 позитивно – 3558 або 99,91 % від загальної кількості;

sad негативно - 3 або 0,09 % від загальної кількості.


3 негативні оцінки або 0,09% від загальної кількості розподіляється наступним чином:

- 2 – з питань надання адміністративних та інших послу;

- 1 – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

Ми працюємо для Вас! 

 



Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты