Модернізували послугу отримання витягу із Єдиного державного реєстру ветеранів війни у центрах надання адміністративних послуг

Витяг з ЄДРВВ

Відтепер при зверненні до ЦНАП можна отримати витяг з Єдиного державного реєстру ветеранів війни відразу в день звернення.

Новий формат послуги доступний таким категоріям заявників як: ветерани війни, особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалі учасники Революції Гідності, члени сімей таких осіб, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України.

Витяг з ЄДРВВ – важливий для підтвердження статусу в багатьох життєвих ситуаціях, зокрема для отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, безплатного проїзду усіма видами міського пасажирського транспорту тощо.

Послуга розроблена Міністерством у справах ветеранів України за підтримки «Проєкту підтримки Дія», що реалізується UNDP Ukraine / ПРООН в Україні за фінансування Швеції.

 

 

З 1 січня 2025 року ДП Поліграфічний комбінат "Україна" змінено вартість бланків окремих біометричних документів.

ДМС зміна вартості

У зв’язку з цим зростала і загальна вартість оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, а також посвідок на тимчасове та постійне проживання в Україні.

Паспорт громадянина України (ID-картка) вперше - безкоштовно;

Паспорт громадянина України (ID-картка) до 20 робочих днів - 558 грн.

Паспорт громадянина України (ID-картка) до 10 робочих днів - 928 грн.

Паспорт громадянина України для виїзду за кордон до 20 робочих днів - 1042 грн.

Паспорт громадянина України для виїзду за кордон до 7 робочих днів - 1682 грн.

Посвідка на постійне проживання в Україні - 1175 грн.

Посвідка на тимчасове проживання в Україні - 1080 грн.

Звертаємо увагу, що громадяни України, які оплатили адміністративні послуги та подали заяви для оформлення документів до 31.12.2024, отримають документи за старою ціною.

Ті ж особи, які оплатили адмінпослуги до 31.12.2024, але заяву для оформлення документів ще не подавали, зможуть здійснити доплату за тарифами, що діятимуть на момент подачі відповідних заяв.

 

 

Закриття ФОП у декілька кліків знову працює на порталі Дія

Відновлення ФОП портал Дія

Подайте заяву за дві хвилини — і податкова зніме вас з обліку того ж дня, а ФОП припиниться, щойно запрацює Єдиний державний реєстр. Без черг у податковій та затяжних перевірок.

Як закрити ФОП на порталі Дія?

  1. авторизуйтеся на порталі Дія
  2. виберіть послугу Закриття ФОП
  3. клікніть Подати заяву
  4. перевірте дані та підпишіть заяву КЕПом або Дія.Підписом

Дія відновлюється, все стає на місця.

Послугу реалізує Міністерство цифрової трансформації спільно з Міністерством юстиції України та Державною податковою службою України за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа коштом Швейцарії.

 

 

Увага! Зміни у графіку роботи

Зміни у графіку роботи грудень січень 2024 25

Відповідно до розпорядження міського голови від 12.12.2024 № 310-р «Про перенесення робочого дня» та з метою забезпечення раціонального використання робочого часу, керуючись ч.4 ст. 67 Кодексу законів про працю України із змінами, ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», перенести для працівників виконавчих органів Хмельницької міської ради робочі дні:

- з середи 25 грудня 2024 на суботу 28 грудня 2024;

- з середи 01 січня 2025 на суботу 04 січня 2025.

В інші дні – за звичайним графіком.

 

 

У зв'язку з кібератакою росіян на державні реєстри, деякі послуги в Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП) тимчасово недоступні

Розяснення Дія

За попередніми оцінками, повне відновлення роботи реєстрів та, відповідно, надання послуг займе близько двох тижнів. Запуск послуг відбуватиметься поступово, у міру відновлення функціональності окремих реєстрів.

Реєстри призупинені, тому тимчасово не працюють:

Послуги з реєстрації бізнесу та нерухомості

Послуги з видачі актів цивільного стану

Перереєстрація авто

єВідновлення

Витяг з ЄДР

Повідомлення про пошкоджене\знищене майно

Присвоєння поштових адрес

Послуги зі зміни реєстрації місця проживання

Послуги з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія

Послуги у сфері будівництва

Та інші сервіси, пов’язані з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, Держреєстром актів цивільного стану, Держреєстром речових прав та Держреєстром обтяжень рухомого майна.

Для консультацій та інформування громадян які хочуть скористатись онлайн сервісами у ЦНАП надаємо повний список сервісів на Порталі Дія та в мобільному застосунку Дія, які тимчасово не будуть доступні користувачам http://surl.li/geicat

Звертаємо увагу, що наразі неможливе отримання послуг у сфері ДРАЦС через ЦНАПи на підставі узгоджених рішень, проте органи місцевого самоврядування в рамках делегованих повноважень продовжують надання послуг щодо державної реєстрації народження, смерті, шлюбу.

За тимчасової відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян для подання заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, повторну видачу свідоцтва використовуються їх паперові форми, передбачені додатками до Правил та Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2011 року № 96/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14 січня 2011 року за № 55/18793.

Послуга єВідновлення до моменту відновлення роботи реєстрів працюватиме за наступним порядком.

Щодо заявок на компенсацію за пошкоджене майно:

Заявки, які були подані на відшкодування пошкодженого майна до обмеження доступу до реєстрів, обробляються в робочому режимі.

Нові заявки на відшкодування пошкодженого майна не приймаються до відновлення роботи реєстрів.

Щодо заявок на компенсацію за знищене майно (житлові сертифікати):

Вже подані заявки від громадян, які є одноосібними власниками знищеного житла, можуть опрацьовуватись комісіями в робочому режимі завдяки автономній роботі Реєстру пошкодженого та знищеного майна.

Для власників житлових сертифікатів, які вже забронювали кошти за сертифікатом, термін бронювання буде продовжено на період некоректної роботи реєстрів.

Для подання нових заяв на єВідновлення та реалізації житлових сертифікатів необхідно дочекатись відновлення роботи реєстрів.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 20 грудня 2024 року № 1445 “Про зупинення строків адміністративного провадження у зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції” згідно з якою зупинено строки адміністративного провадження, надання публічних (електронних публічних) послуг, що відповідно до законодавства надаються з використанням єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, до відновлення доступу до зазначених реєстрів.

Датою відновлення доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, є перший робочий день, що настає за днем оприлюднення відповідного повідомлення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції.

Будемо з вами на зв’язку та поступово повідомлятимемо про зміни.

 

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты