Досяг чотирнадцятирічного віку – отримай паспорт громадянина України!

Кожен громадянин України, який досяг чотирнадцятирічного віку, зобов’язаний отримати паспорт громадянина України.

Враховуючи, що більшість учнів, після закінчення школи, планують продовжити навчання у вищих навчальних закладах, але перед тим потрібно здати зовнішнє незалежне оцінювання. У переліку документів на реєстрацію для здачі зовнішнього незалежного оцінювання, зазначено наявність паспорта громадянина України у вигляді ID-картки, і лише для окремої категорії громадян передбачено інший перелік документів для реєстрації у зовнішньому незалежному оцінюванні.

Розглянемо одні з головних причин оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки по досягненню 14-річного віку:

- реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання;

- виготовлення закордонного паспорта;

участь у спортивних змаганнях.

В управлінні адміністративних послуг Хмельницької міської ради можна скористатися послугою ID-14 2в1: оформлення паспорта громадянина України при досягненні особою 14-річного віку з одночасним присвоєнням реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Для отримання послуги ID-14 2в1, Ви можете звернутися до управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради з наступним переліком документів:

- свідоцтво про народження;

- паспорт громадянина України одного з батьків;

- ідентифікаційний номер (за наявності) або згода дитини на присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;

- довідку про реєстрацію місця проживання.

Звертаємо увагу, що виготовлення паспорта громадянина України вперше, особі, яка досягла 14-річного віку є безкоштовним.

Термін виготовлення паспортного документа 20 робочих днів.

 

Останнє оновлення: Середа, 28 квітня 2021, 15:10

Перегляди: 22

Результати оцінювання роботи УАП за березень 2021 р.

За березень 2021 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 2754 відвідувача з них:

 smile позитивно – 2748 або 99,78 % від загальної кількості;

 sad негативно - 6 або 0,22 % від загальної кількості.

6 негативних оцінок розподіляється наступним чином:

- 1 або 0,035 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 2 або 0,08 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;

- 1 або 0,035 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- 1 або 0,035 % від загальної кількості – з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;

- 1 або 0,035 % від загальної кількості – з питань видачі документів Хмельницьким районним відділом Державної міграційної служби України в Хмельницькій області.

 

Останнє оновлення: Середа, 28 квітня 2021, 14:53

Перегляди: 9

Модельні статути сільськогосподарських кооперативів

Кабінет Міністрів України постановою від 3 березня 2021 року № 175 затвердив:

- модельний статут сільськогосподарського кооперативу, що діє з метою отримання прибутку; 

- модельний статут сільськогосподарського кооперативу, що діє без мети отримання прибутку.

Нові установчі документи містять положення, які регулюють правовий статус, права, обов’язки та відносини членів і асоційованих членів кооперативу, пов’язані із створенням, управлінням, провадженням господарської діяльності та припиненням діяльності с/г кооперативів.

З текстом постанови та модельних статутів можна ознайомитись на Урядовому порталі за посиланням:
https://www.kmu.gov.ua/.../pro-zatverdzhennya-modelnih...

 

Останнє оновлення: Середа, 28 квітня 2021, 14:49

Перегляди: 9

Результати оцінювання роботи УАП за лютий 2021 р.

За лютий 2021 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 2474 відвідувачів, з них:

laughing  позитивно – 2462 або 99,51 % від загальної кількості;

sad  негативно - 12 або 0,49 % від загальної кількості.

12 негативних оцінок розподіляється наступним чином:

- 1 або 0,04 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 2 або 0,09 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;

- 3 або 0,12 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- 5 або 0,2 % від загальної кількості – з питань видачі документів Хмельницьким районним відділом Державної міграційної служби України в Хмельницькій області;

- 1 або 0,04 % від загальної кількості – з питань отримання електронного квитка для пільгового проїзду у міському транспорті.

 

Останнє оновлення: Середа, 28 квітня 2021, 14:50

Перегляди: 14

Хто і в якому порядку може отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Інформація про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що міститься у ДРП, є відкритою, загальнодоступною та платною, крім випадків, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Процедура надання інформації з ДРП регулюється як профільним законом, так і низкою нормативно-правових актів, зокрема:

• Порядком надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1127-2015-%D0%BF#n271

• Порядком доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1127-2015-%D0%BF#n326

• Порядком ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1141-2011-%D0%BF#Text.

Процедура надання інформації з Державного реєстру прав має певні особливості, в залежності від того хто і з якою метою хоче її отримати.

За суб’єктним принципом умовно можна виділити 2 алгоритми.

Алгоритм 1. Надання інформації фізичним та юридичним особам.

Інформація за об’єктом нерухомого майна та суб’єктом речового права надається в електронній формі (за умови ідентифікації такої особи з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи) або в паперовій.

Для отримання інформаційної довідки з ДРП в електронній формі потрібно:

Зайти на сайт Міністерства юстиції України (https://minjust.gov.ua ) розділ «Онлайн сервіси» (https://online.minjust.gov.ua) підрозділ «Інформація з Державного реєстру речових прав».

Вхід в підрозділ відбувається за допомогою ЕЦП.

Після авторизації в системі щодо об’єкта нерухомого майна можна здійснити пошук за 3 критеріями:

адресою;

реєстраційним номером об'єкту нерухомості;

кадастровим номером земельної ділянки.

Також можна знайти інформацію стосовно суб’єкта речового права, обтяження – фізичної або юридичної особи.

Сплатити адміністративний збір (0,0125 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб — на 2021 рік ця фінансова величина зафіксована на рівні 2270 гривень, тобто потрібно сплатити близько 30 грн).

Завантажити сформовану інформаційну довідку.

Якщо громадянин чи юридична особа хоче отримати відповідну інформацію в паперовій формі, потрібно звернутися до надавача такої інформації — державного реєстратора прав на нерухоме майно, уповноваженої особи найближчого Центру надання адміністративних послуг або нотаріуса.

У цьому випадку потрібно надати документ, за яким здійснюється встановлення особи, та документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.

Плата за надання інформації з ДРП у паперовій формі складає 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб з розрахунку за кожні 25 сторінок, тобто за інформацію, яка розміщена на не більш як 25 аркушах паперу форматом А4, в 2021-му потрібно сплатити 60 грн.

Алгоритм 2. Надання інформації посадовим чи службовим особам органів державної влади, місцевого самоврядування, адвокатам та іншим особам з метою виконання своїх посадових, службових обов’язків та здійснення покладених на них функцій.

Посадовим особам органів державної влади, місцевого самоврядування, судів, органів Національної поліції, органів прокуратури, органів Служби безпеки України, Національного банку України, Національного антикорупційного бюро України, Національного агентства з питань запобігання корупції, приватним виконавцям, адвокатам, нотаріусам інформація з Державного реєстру прав у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом, надається в електронній формі шляхом безпосереднього доступу () до ДРП, за умови ідентифікації відповідної особи за допомогою ЕЦП.

Доступ вказаним особам надається (припиняється) на підставі договору, укладеного з технічним адміністратором ДРП, крім випадку надання посадовим особам державних органів автоматизованого доступу з використанням програмних засобів ведення інформаційно-телекомунікаційних систем відповідних державних органів за допомогою прикладного програмного інтерфейсу Державного реєстру прав.

Надання інформації з безпосереднім доступом до ДРП забезпечується за допомогою програмних засобів його ведення шляхом здійснення користувачем пошуку відомостей Державного реєстру прав, завантаження та перегляду в електронній формі для їх подальшого використання, зокрема друку.

Користувач має обов’язково зазначити підставу отримання інформації з ДРП (скажімо, реквізити конкретної справи/провадження, відомості щодо договору про надання правової допомоги тощо).

 

Останнє оновлення: Середа, 28 квітня 2021, 13:13

Перегляди: 462

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты