Центр надання адміністративних послуг Хмельницької міської ради

Результати оцінювання роботи УАП за лютий 2018 р.

За лютий 2018 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3165 відвідувачів, з них позитивно – 3142 або 99,27 % від загальної кількості, негативно – 23 або 0,73 % від загальної кількості. 23 негативних оцінки розподіляються наступним чином:

- 10 або 0,32 % від загальної кількості – відділ надання адміністративних та інших послуг управління адміністративних послуг;

- 3 або 0,095 % від загальної кількості – відділ дозвільних процедур управління адміністративних послуг;

- 2 або 0,063% від загальної кількості – відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради;

- 2 або 0,063 % від загальної кількості – відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради

- 4 або 0,13% від загальної кількості - відділ реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради;

- 2 або 0,063 % від загальної кількості - Відділ у Хмельницькоиу районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області.

Останнє оновлення: П'ятниця, 02 березня 2018, 10:23

Перегляди: 16

Управління адміністративних послуг звітує

15 лютого 2018 року управління адміністративних послуг та управління з питань реєстрації у сесійній залі Хмельницької міської ради прозвітували про проведену роботу у 2017 році. Управління говорили про досягнення, про труднощі, що виникали у втіленні поставлених цілей та про плани Управліннь для подальшої роботи (Звіт УАП) (Звіт УзПР).

cIMG 7718  cIMG 7705  

Останнє оновлення: Середа, 21 лютого 2018, 13:16

Перегляди: 10

Чергове навчання для адміністраторів Управління

Колектив управління постійно вдосконалює організацію своєї роботи та підвищує свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, навчання на курсах підвищення кваліфікації, участі у семінарах, тренінгах, а також в тематичних навчаннях, які проводять дозвільні органи та суб’єкти надання адміністративних послуг. 8 лютого таке навчання для адміністраторів проводили представники відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області.

20180208 1809091

В ході проведеного заходу було доведено інформацію для адміністраторів Управління щодо прийому документів для державної реєстрації громадських формувань. Основну увагу доповідачами було зосереджено на змінах в чинному законодавстві при організації роботи з питань державної реєстрації громадських формувань.

IMG 6eedcd36abc80f10a9ea2635ceabc417 V1

По закінченню навчання адміністратори Управління отримали інформаційні матеріали щодо переліку документів, які подаються для проведення державної реєстрації громадських формувань та  вимог до них, та  досягнуто домовленості щодо подальшої співпраці Головного територіального управління юстиції з управлінням адміністративних послуг Хмельницької міської ради.

 

Останнє оновлення: П'ятниця, 16 лютого 2018, 13:20

Перегляди: 9

Залучення польського досвіду


З метою залучення польського досвіду в напрямках розвитку економіки, адміністративних послуг, освіти, культури, спорту та житлово-комунального господарства деле
гація представників Хмельницької міської ради відвідала з робочим візитом місто  Люблін та район Варшави Прага-Полуднє Республіки Польща.

27500270 1899292786766108 4022225786567916136 o  27480135 2475148579377262 1831343353 o

Учасники делегації зустрілися з керівниками органів місцевого самоврядування: Artur Szymczyk - заступник мера міста Люблін, Tomasz Kucharski- мер району міста Варшава Прага-Полуднє. 

27496079 2475148599377260 925048959 n  27173305 1899292616766125 5948176795678976544 o 27534919 2475149006043886 1562152520 o

В рамках візиту заступник начальника управління адміністративних послуг відвідала Бюро обслуговування мешканців міст Любліну та Варшави, де ознайомилась з впровадженням новітніх технологій, спрямованих на те, щоб кожен громадянин міг отримати необхідну послугу в найкоротший термін.

 

Останнє оновлення: П'ятниця, 16 лютого 2018, 13:54

Перегляди: 10

Результати оцінювання роботи УАП за січень 2018 р.

За січень 2018 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 2829 відвідувачів, з них позитивно – 2800 або 98,97 % від загальної кількості, негативно – 29 або 1,3 % від загальної кількості. 29 негативних оцінок розподіляються наступним чином:

- 9 або 0,7 % від загальної кількості – відділ надання адміністративних та інших послуг управління адміністративних послуг;

- 5 або 0,18 % від загальної кількості – відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради;

- 2 або 0,07 % від загальної кількості – відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради

- 2 або 0,07% від загальної кількості - відділ реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради;

- 8 або 0,28% від загальної кількості  - Хмельницький міський відділ Державної міграційної служби України в Хмельницькій області;

- 3 або 0,11 % від загальної кількості - Відділ у Хмельницькоиу районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області.

Останнє оновлення: П'ятниця, 02 березня 2018, 10:13

Перегляди: 15

Плата за надання відомостей з Державного земельного кадастру у 2018 році

 

  Найменування послуги Розмір плати за надання послуги, гривень
Відсоток розміру мінімального прожиткового мінімуму 2018 р., грн.
1 За витяг з Державного земельного кадастру про    
    земельну ділянку 0,05 88,10
    обмеження у використанні земель 0,055 96,91
    Землі в межах адміністративно-територіальних одиниць 0,06 105,72
2 За довідку, що містить узагальнену інформацію про землі (території) 0,06 105,72
3 За викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) 0,03 52,86

 

        Згідно ст. 38 Закону України «Про Державний земельний кадастр» адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому надається відповідна адміністративна послуга. Крім того ст. 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2018 рік встановлено прожитковий мінімум працездатних осіб: з 01 січня 2018 року – 1762 гривні.

Останнє оновлення: Середа, 03 січня 2018, 10:42

Перегляди: 39

Щодо отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

Положеннями ст. 289 Податкового Кодексу України визначено, що Центральний орган виконавчої вади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року. Центральний орган виконавчої влади, що реалізовує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, області, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного оку забезпечують інформування центрального орану виконавчої влади, що реалізовує державну, податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.

Тому враховуючи вищенаведене рекомендуємо, заяви на отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки подавати до управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради після 15 січня 2018 року.

Останнє оновлення: Середа, 03 січня 2018, 09:44

Перегляди: 31

Плата за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у 2018 році

Адміністративний збір за проведення реєстраційних дій

щодо юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців – 2018 рік

 

Призначення платежу

Розмір адміністративного збору Строк державної реєстрації Сума, грн. За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника:
За державну реєстрацію:
за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об'єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв'язку з юридичною особою; у розмірі 0,3 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 24 години 530 грн. у розмірі 30% від 0,3 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 160 грн.
за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім'я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця у розмірі 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 24 години 180 грн. у розмірі 30% від 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 50 грн.
За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі:
за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об'єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв'язку з юридичною особою, на підставі документів, поданих в електронній формі у розмірі 75% від 0,3 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 24 години 400 грн. у розмірі 30% від 75% від 0,3 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 120 грн.
за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім'я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця, на підставі документів, поданих в електронній формі у розмірі 75% від 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 24 години 130 грн. у розмірі 30% від 75% від 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 40 грн.

 

За надання відомостей з Єдиного державного реєстру:

Призначення платежу

Розмір адміністративного збору Строк державної реєстрації Сума, грн.
 за надання витягу в паперовій формі у розмірі 0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 24 години 90 грн.
за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі у розмірі 0,07 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 24 години 120 грн.
за надання витягу в електронній формі у розмірі 75% від 0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 24 години 70 грн.
за надання відповідного документа в електронній формі, що міститься в реєстраційній справі у розмірі 75% від 0,07 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 24 години 90 грн.

 

  Адміністративний збір справляється у відповідному розмірівід прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округлюється до найближчих 10 гривень.

   З 01 січня 2018 року прожитковий мінімум для працездатних осіб установлено в розмірі 1762 гривні (ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік»).

 

Перейти за посиланням: http://justice-km.gov.ua/?dep=page&dep_up=2908&dep_cur=2906

Останнє оновлення: Вівторок, 02 січня 2018, 08:52

Перегляди: 37

Плата за проведення державної реєстрації прав на нерухоме майно, внесення змін до Державного реєстру прав та надання інформації з Державного реєстру прав у 2018 році

 

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових

прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 2018 рік

Призначення платежу

Розмір адміністративного збору Строк державної реєстрації Сума, грн.
за державну реєстрацію права власності у розмірі 0,1від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 5 робочих днів 180 грн.
у розмірі 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб 2 робочих дні 1760 грн.
у розмірі 2 прожиткових мінімуми для працездатних осіб 1 робочий день 3520 грн.
у розмірі 5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб 2 години 8810 грн.
за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) у розмірі 0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 5 робочих днів 90 грн.
у розмірі 0,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб 2 робочих дні 880 грн.
у розмірі 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб 1 робочий день 1760 грн.
у розмірі 2,5 прожиткових мінімуми для працездатних осіб 2 години 4410 грн.
за державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки у розмірі 0,05 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 2 робочих дні 90 грн.
за державну реєстрацію прав у результаті вчинення нотаріальних дій у розмірі 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб   180 грн.
за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника у розмірі 0,04 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 1 робочий день 70 грн.
за отримання інформації з Державного реєстру прав (витяг в паперовій формі)

у розмірі 0,025 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб

1 робочий день 40 грн.
за отримання інформації з Державного реєстру прав (інформація, витяг в електронній формі) у розмірі 0,0125 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб 1 робочий день 20 грн.
за надання інформації адвокатам, нотаріусам та їх помічникам (під час вчинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва) шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру прав у розмірі 0,04 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб   70 грн.

    Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округлюється до найближчих 10 гривень.

     З 01 січня 2018 року прожитковий мінімум для працездатних осіб установлено в розмірі 1762 гривні (ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік»).

Перейти за посиланням: http://justice-km.gov.ua/?dep=page&dep_up=2907&dep_cur=2905

 

Останнє оновлення: Вівторок, 02 січня 2018, 08:48

Перегляди: 28

Результати оцінювання роботи УАП за грудень 2017 р.

 

За грудень 2017 року якість наданих послуг оцінили 2853 відвідувача, з них позитивно – 2816 або 98,7 % від загальної кількості, негативно – 37 або 1,3 % від загальної кількості. 37 негативних оцінок розподіляються наступним чином:

- 20 або 0,7 % від загальної кількості – відділ надання адміністративних та інших послуг управління адміністративних послуг;

- 6 або 0,21 % від загальної кількості – відділ дозвільних процедур управління адміністративних послуг;

- 1 або 0,04 % від загальної кількості – відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради;

- 2 або 0,07 % від загальної кількості – відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради

- 4 або 0,14% від загальної кількості - відділ реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради;

- 4 або 0,14 % від загальної кількості - Відділ у Хмельницькоиу районі Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області.

 

Останнє оновлення: П'ятниця, 02 лютого 2018, 13:15

Перегляди: 26

Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради вітає Вас з прийдешніми Новим Роком та Різдвом Христовим !

З НОВИМ РОКОМ 2018

Останнє оновлення: П'ятниця, 29 грудня 2017, 12:57

Перегляди: 28

Дочірні категорії