Команда Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради завжди радо зустрічає гостей!

20.09.2019 р. управління адміністративних послуг м. Хмельницького в межах практичного навчання відвідали здобувачі освітнього ступеня "магістр" спеціальності "Соціальна робота" (група СРм-19-1) Хмельницького національного університету.

Ініційовано відвідування доцентом кафедри соціальної роботи та соціальної педагогіки Синюк Наталією Вікторівною. Навчальною метою бінарного заняття було ознайомлення з організацією роботи Управління та процедурами надання адміністративних послуг населенню.

 

НАМ 7 РОКІВ!

ha

Саме 29 вересня 2012 року відбулося офіційне відкриття Центру надання адміністративних послуг. За сім років своєї діяльності Управлінню адміністративних послуг вдалося багато чого досягти, до нас звернулися близько 500 000 громадян. 

А все завдяки злагодженій роботі колективу! 
Дякуємо відвідувачам, що користуєтеся нашими послугами, а суб’єктам надання адміністративних послуг за плідну співпрацю у покращенні якості надання адміністративних послуг.
Нехай робота приносить задоволення!

 

Онлайн реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю, що діє на підставі модельного статуту

У липні 2019 запрацювала нова електронна послуга, яка дозволяє зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю (далі по тексту-ТОВ) онлайн, що діє на підставі модельного статуту.

Новація доступна на порталі «Онлайн-будинок юстиції» та веб-порталі Кабінету Міністрів України в розділі «Електронні послуги».

Онлайн-послуга забезпечує:

  • онлайн-реєстрацію ТОВ з можливістю формування необхідної редакції модельного статуту шляхом вибору відповідних пунктів або використання редакції за замовчуванням.
  • одночасне подання заяви на застосування спрощеної системи оподаткування.
  • можливість одночасної реєстрації платником податку на додану вартість.
  • для чинних ТОВ, що працюють на підставі власної редакції установчих документів, – можливість переходу на роботу на підставі нового модельного статуту.

Е-послуга реалізована у вигляді покрокової анкети з детальними підказками та не потребує сканування документів, оскільки для проведення реєстрації вони створюються автоматично на порталі та мають бути завірені електронними підписами всіх засновників.
При електронній формі подання документів є можливість обрати більш прийнятний для конкретного ТОВ варіант підпунктів модельного статуту (з різних, запропонованих його затвердженою формою, варіантів). Але така можливість відсутня при паперовій формі подання документів. У такому випадку всі підпункти обираються «за замовчуванням» (у формі модельного статуту ці підпункти відмічені зірочкою).

Щоб скористатись онлайн-реєстрацією ТОВ, потрібно авторизуватися у персональному кабінеті «Онлайн-будинку юстиції», сформувати заяву, обрати необхідні опції модельного статуту та накласти електронні підписи засновника (чи заявників). Система за результатом заповнення покрокової онлайн-форми створює заяву на реєстрацію та рішення засновників про створення юридичної особи, в якому зазначається код модельного статуту, що визначає обрані пункти статуту.
Після цього вказані документи стають доступними державному реєстратору для прийняття відповідного рішення.

Розгляд документів здійснюється протягом 24 годин після надходження, окрім вихідних та святкових днів.

 

Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки – онлайн

Суб’єкт господарювання має можливість отримувати адміністративні послуги, що надаються Державною службою України з надзвичайних ситуацій, дистанційно в електронному вигляді.

Постанова Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 р. № 80 «Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації з питань пожежної безпеки», якою реалізовано зазначений механізм для подання на реєстрацію декларацій, значно спрощує відносини між суб’єктами господарювання та контролюючим органом.

Електронна послуга доступна за посиланням:
https://e-services.dsns.gov.ua/
https://www.kmu.gov.ua/ua/services.

Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.

Відповідно до затвердженої Кабінетом Міністрів України Концепції розвитку електронного урядування України і плану її впровадження, електронна послуга з реєстрації Декларації про відповідність протипожежним вимогам включена до 100 першочергових і найбільш пріоритетних до впровадження у відповідності до потреб бізнесу і суспільства.

 

Зміна місця реєстрації на чіпі (безконтактному електронному носії) у паспорті громадянина України у формі ID-картки

Паспорт громадянина України у формі ID-картки є документом, який посвідчує особу та підтверджує громадянство на території України. Його основною перевагою є високий рівень захисту. Завдяки імплантованому електронному безконтактному носію (чіпу), який містить персональні та біометричні дані власника ID-картки, її на сьогоднішній день неможливо підробити чи скопіювати.

Реєстрація місця проживання або зняття з реєстрації місця проживання відносяться до категорії «змінна інформація» на ID-картці.

Змінну інформацію можна додати/змінити на чіпі (безконтактному електронному носії) у паспорті громадянина України у формі ID-картки безоплатно та без заміни паспорта на підставі довідки про реєстрацію місця проживання або зняття з реєстрації місця проживання.

Для цього необхідно особисто звернутися до найближчого територіального підрозділу Державної міграційної служби. В обласному центрі Хмельницький районний відділ Державної міграційної служби України в Хмельницькій області знаходиться за адресою: м. Хмельницький, вул. Пушкіна, 15.

Для редагування змінної інформації з собою необхідно мати паспорт громадянина України у формі ID-картки, довідку про реєстрацію місця проживання (зняття з реєстрації місця проживання), свої PIN1/PUK1 та  PIN2/PUK2.

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты