Результати оцінювання роботи УАП за вересень 2019 р.
За вересень 2019 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3333 відвідувача, з них:
позитивно – 3318 або 99,55 % від загальної кількості;
негативно 15 або 0,45 % від загальної кількості.
15 негативних оцінок розподіляється наступним чином:
- 4 або 0,12 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;
- 4 або 0,12 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;
- 2 або 0,06 % від загальної кількості – з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;
- 3 або 0,09 % від загальної кількості – з питань зняття з реєстрації/реєстрації місця проживання;
- 2 або 0,06 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.