Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки – онлайн

Суб’єкт господарювання має можливість отримувати адміністративні послуги, що надаються Державною службою України з надзвичайних ситуацій, дистанційно в електронному вигляді.

Постанова Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 р. № 80 «Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації з питань пожежної безпеки», якою реалізовано зазначений механізм для подання на реєстрацію декларацій, значно спрощує відносини між суб’єктами господарювання та контролюючим органом.

Електронна послуга доступна за посиланням:
https://e-services.dsns.gov.ua/
https://www.kmu.gov.ua/ua/services.

Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.

Відповідно до затвердженої Кабінетом Міністрів України Концепції розвитку електронного урядування України і плану її впровадження, електронна послуга з реєстрації Декларації про відповідність протипожежним вимогам включена до 100 першочергових і найбільш пріоритетних до впровадження у відповідності до потреб бізнесу і суспільства.

 

Зміна місця реєстрації на чіпі (безконтактному електронному носії) у паспорті громадянина України у формі ID-картки

Паспорт громадянина України у формі ID-картки є документом, який посвідчує особу та підтверджує громадянство на території України. Його основною перевагою є високий рівень захисту. Завдяки імплантованому електронному безконтактному носію (чіпу), який містить персональні та біометричні дані власника ID-картки, її на сьогоднішній день неможливо підробити чи скопіювати.

Реєстрація місця проживання або зняття з реєстрації місця проживання відносяться до категорії «змінна інформація» на ID-картці.

Змінну інформацію можна додати/змінити на чіпі (безконтактному електронному носії) у паспорті громадянина України у формі ID-картки безоплатно та без заміни паспорта на підставі довідки про реєстрацію місця проживання або зняття з реєстрації місця проживання.

Для цього необхідно особисто звернутися до найближчого територіального підрозділу Державної міграційної служби. В обласному центрі Хмельницький районний відділ Державної міграційної служби України в Хмельницькій області знаходиться за адресою: м. Хмельницький, вул. Пушкіна, 15.

Для редагування змінної інформації з собою необхідно мати паспорт громадянина України у формі ID-картки, довідку про реєстрацію місця проживання (зняття з реєстрації місця проживання), свої PIN1/PUK1 та  PIN2/PUK2.

 

Що таке PIN- та PUK-коди до ID-картки?

pin pass

Паспорт громадянина України у формі ID-картки є документом, який посвідчує особу та підтверджує громадянство на території України. Його основною перевагою є високий рівень захисту. Завдяки імплантованому електронному безконтактному носію (чіпу), який містить персональні та біометричні дані власника ID-картки, її на сьогоднішній день неможливо підробити чи скопіювати.

Під час отримання ID-картки власнику необхідно самостійно ввести цифрові комбінації – персональні ідентифікаційні номери (PIN1 і PIN2) та персональні авторизаційні коди (PUK1 і PUK2), а надалі – забезпечити конфіденційне зберігання цієї інформації. Варто зазначити, що вказані цифрові комбінації не зберігаються жодними системами ДМС, а містяться лише на чіпі ID-картки.

PIN1 призначений для ідентифікації та авторизації доступу до безконтактного електронного носія, а PIN2 – для накладення електронного цифрового підпису.

У разі неправильного введення кожного з PIN-кодів тричі поспіль, можливість виправлення буде автоматично заблоковано. Для розблокування цієї можливості власнику ID-картки потрібно буде ввести відповідний PUK-код: у разі блокування PIN1 ввести PUK1, а в разі блокування PIN2 – PUK2. Якщо ж PUK-коди буде введено неправильно 10 разів поспіль, така можливість також автоматично заблокується.

Важливо, що якщо власник ID-картки не пам’ятає своїх PIN- та PUK-кодів і доступ до безконтактного електронного носія заблоковано, його ID-картка не втрачає чинності і нею можна користуватися протягом терміну її дії. Однак, у даному випадку використання ID-картки буде частково обмеженим.

Якщо ж власник ID-картки бажає користуватися своїм паспортом у повному обсязі, йому потрібно буде звернутися до будь-якого підрозділу ДМС або Центру надання адміністративних послуг для оформлення нового паспорту.

 

Результати оцінювання роботи УАП за серпень 2019 р.

За серпень 2019 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 2292 відвідувача, з них:

  позитивно – 2271 або 99,08 % від загальної кількості;

  негативно 21 або 0,92 % від загальної кількості.

21 негативна оцінка розподіляється наступним чином:

- 7 або 0,3 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 5 або 0,22 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;

- 3 або 0,14 % від загальної кількості – з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;

- 4 або 0,17 % від загальної кількості – з питань зняття з реєстрації/реєстрації місця проживання;

- 2 або 0,09 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

 

До відома суб'єктів звернення

Надання консультацій, прийом та видача документів в управлінні адміністративних послуг у передсвяткові та святкові дні здійснюватиметься за наступним графіком:

23 серпня 2019 р. від 09:00 год. до 15:00 год.

24, 26 серпня 2019 р. вихідні дні

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты