На виконання рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 13.04.2017 р. № 253 «Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції про внесення змін в рішення шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016 р. № 12 із внесеними змінами» з 03.05.2017 р. змінюється графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами управління адміністративних послуг.
Графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами управління адміністративних послуг
(вул. Соборна, 16)
|
Графік прийому суб’єктів звернень адміністраторами Філії № 1 управління адміністративних послуг
(вул. Грушевського, 86)
|
- понеділок, вівторок, середа з 09.00 до 17.00;
- четвер з 09.00 до 20.00;
- п’ятниця з 09.00 до 16.00;
- субота з 08.00 до 15.00.
Без перерви на обід.
|
- понеділок, вівторок, середа, четвер з 09.00 до 17.00;
- п’ятниця з 09.00 до 16.00.
Обідня перерва з 13.00 до 14.00.
|
Надання консультацій, прийом та видача документів у приміщені управління адміністративних послуг (вул. Соборна, 16) з питань:
- реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/ перебування, оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи;
- державної реєстрації права власності на нерухоме майно, реєстрації іншого речового, надання Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- державної реєстрації громадських об’єднань, формувань, об’єднань професійних спілок, утворення політичних партій, територіальних осередків творчих спілок
здійснюється з понеділка по п’ятницю, з 09.00 до 16.00.