Робота Управління у листопаді 2018 року
Впродовж листопада 2018 року адміністраторами управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради (далі Управління) було прийнято 7578 звернень на отримання документів дозвільного характеру, адміністративних та інших послуг, з них:
2665 звернень з питань реєстрації місця проживання; 1351 звернення з питань реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; 588 звернень з питань реєстрації до дошкільних навчальних закладів; 545 звернень з питань кадастрової реєстрації; 461 звернення з питань видачі паспортних документів; 379 звернень з питань видачі документів дозвільного характеру; 106 звернень з питань реєстрації речових прав на нерухоме майно; 1483 звернення з інших питань.
|
У поточному місяці через адміністраторів відбувався прийом голосів від мешканців міста в рамках Громадського проекту «Бюджет міських ініціатив». |
За листопад 2018 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 3711 відвідувачів, з них: ПОЗИТИВНО – 3682 або 99,22 % від загальної кількості НЕГАТИВНО - 29 або 0,78 % від загальної кількості 29 негативних оцінок розподіляються наступним чином: - 23 або 0,62 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг; - 6 або 0,16 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру. |
Адміністратори Управління прийняли участь у короткостроковому семінарі/тренінгу «Професійна компетентність адміністратора, як важлива складова надання якісних адміністративних послуг» в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Хмельницької обласної державної адміністрації. |
У цьому місяці до Управління на екскурсію завітали студенти Хмельницького національного університету та Хмельницького інституту регіонального управління та права, під час екскурсії студенти ознайомились з структурою та роботою Управління. |