Результати оцінювання роботи УАП за лютий - березень 2022 р.
За лютий-березень 2022 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 1779 відвідувачів з них:
позитивно – 1771 або 99,56 % від загальної кількості;
негативно - 8 або 0,44 % від загальної кількості.
8 негативних оцінок розподіляється наступним чином:
- 2 або 0,11 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;
- 2 або 0,11 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;
- 1 або 0,056 % від загальної кількості – з питань видачі документів відділом реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;
- 2 або 0,11 % від загальної кількості – з питань реєстрації/зняття реєстрації місця проживання;
- 1 або 0,056 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.