До відома суб'єктів звернення послуг
Надання консультацій, прийом та видача документів в управлінні адміністративних послуг у передсвяткові та святкові дні здійснюватиметься за наступним графіком:
08 травня 2019 р. від 09:00 год. до 15:00 год.
09 травня 2019 р. вихідний день
10 травня 2019 р. від 09:00 год. до 16:00 год.
11 травня 2019 р. від 08:00 год. до 13:00 год.
ГРАФІК НАДАННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ, ПРИЙОМУ ТА ВИДАЧІ ДОКУМЕНТІВ В УПРАВЛІННІ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПІД ЧАС ВЕЛИКОДНІХ СВЯТ
КВІТЕНЬ 2019 р. | ||||||
понеділок | вівторок | середа | четвер | п’ятниця | субота | неділя |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | |||||
ТРАВЕНЬ 2019 р. | ||||||
понеділок | вівторок | середа | четвер | п’ятниця | субота | неділя |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Робочі дні | ||||||
Вихідні дні |
Щодо якості надання адміністративних послуг
19 квітня 2019 року у сесійній залі Хмельницької міської ради під головуванням керуючого справами виконавчого комітету Хмельницької міської ради Юлії Сабій відбулася нарада, під час якої працівники управління адміністративних послуг обговорювали механізм покращення надання адміністративних послуг населенню із суб’єктами надання цих послуг – структурними підрозділами міської ради.
Детальніше ТУТ.
Звіт управління адімністративних послуг за І квартал 2019 року
Основними завданнями Управління є поліпшення якості надання адміністративних послуг, зручні та комфортні умови обслуговування заявників, спрощення процедур отримання документів, економія часу, професіоналізм та ввічливе ставлення до кожного відвідувача.
Сьогодні, на основі узгоджених рішень управління співпрацює із 35 суб’єктами надання адміністративних та інших послуг, за рішенням сесії Хмельницької міської ради від 17.04.2019 року №22 збільшено перелік адміністративних послуг, які надаються через Управління. Таких на сьогодні визначено 261.
Перевага в наданні адміністративних послуг через адміністраторів Управління полягає у тому, що послуги надаються прозоро, відсутній контакт суб’єкта звернення з чиновником. Документи приймаються за описом, відповідні рішення можливо отримати в чітко визначений день, передбачений законодавством. Саме адміністратор, а не заявник, контролює терміни виконання послуги працівниками управлінь чи відділів. Адміністратор Управління за допомогою телефонного, поштового, електронного зв’язку чи через СМС повідомляє суб’єкта звернення про прийняття рішення.
Про роботу Управління у І кварталі 2019 року детальніше ТУТ.