Як зареєструвати фізичну особу-підприємця?

Один із способів розпочати власний бізнес – це стати фізичною особою-підприємцем. Зареєструвати ФОП, можна онлайн за допомогою порталу “Дія” або особисто звернувшись до державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради, які здійснюють прийом в приміщенні управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради по вулиці Соборна, 16.

Перелік документів, які потрібно для реєстрації ФОП:

  1. паспорт громадянина України;
  2. реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  3. заява, встановленого зразка Форма № 1;
  4. заява про застосування спрощеної системи оподаткування (за бажанням заявника);
  5. нотаріально засвідчена письмова згода батьків - для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності;
  6. договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства, у разі державної реєстрації фізичної особи, яка самостійно або з членами сім’ї створює сімейне фермерське господарство відповідно до Закону України "Про фермерське господарство";
  7. довіреність у разі подачі документів уповноваженою особою, посвідчена нотаріально.

При заповненні заяви необхідно вказати види економічної діяльності, відповідно до Національного класифікатора України “Класифікація видів економічної діяльності”. Ознайомитися з видами економічної діяльності можна за посиланням: http://kved.ukrstat.gov.ua › KVED2010 › kv10_i

У разі подання заяви поштовим відправленням, справжність підписів заявника нотаріально посвідчується.

Як зареєструвати ФОП онлайн за допомогою порталу “ДІЯ”?

1. Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).

2. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся (якщо вже зареєстровані) у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.

3. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги.

4. Заповнену заяву на реєстрацію ФОП буде перевірено та автоматично надіслано до ЄДР для проведення державної реєстрації в автоматичному режимі без участі державного реєстратора.

5. Якщо ви обрали систему оподаткування (як загальну, так і спрощену), то відповідні відмітки проставляються в заяві про державну реєстрацію. Заява автоматично буде направлена до податкової за місцем вашої реєстрації або за місцем провадження господарської діяльності.

6. Якщо ви ще не обрали систему оподаткування, короткий тест нижче допоможе вам визначитися.

Процедура займає близько 10 хвилин в автоматичному режимі без участі державного реєстратора. Після цього заявка автоматично надходить у ЄДР, а її обробка займає менше ніж 2 секунди.

Статус заяви можна перевірити у кабінеті громадянина.

Готово! Насолоджуйтесь власною справою!

Зареєструвати ФОП https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop.

 

Результати оцінювання роботи УАП за липень 2021 р.

За липень 2021 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 2839 відвідувача з них:

laughing  позитивно – 2817 або 99,23 % від загальної кількості;

sad  негативно - 22 або 0,77 % від загальної кількості.

22 негативні оцінки розподіляється наступним чином:

- 5 або 0,18 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 3 або 0,11 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;

- 2 або 0,07 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- 2 або 0,07 % від загальної кількості – з питань видачі документів відділом реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;

- 1 або 0,03 % - з питань видачі документів відділом реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації;

- 1 або 0,03 % від загальної кількості – з питань видачі документів Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області;

- 8 або 0,28 % від загальної кількості – з питань видачі документів Хмельницьким районним відділом Державної міграційної служби України в Хмельницькій області.

 

Шеринг документів з допомогою застосунку Дія з’явився у Центрі надання адміністративних послуг м. Хмельницького

Команда управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради кожного дня працює над впровадженням інноваційних сервісів, задля забезпечення Вашого комфорту під час отримання адміністративних послуг.

Спільно з Міністерством цифрової трансформації України запроваджено сервіс ідентифікації клієнтів ЦНАП та шерингу документів при замовленні і отриманні адміністративних послуг за допомогою мобільного застосунку Дія.

Доступні такі функції:

- Ідентифікація особи;

- Шеринг документів.

Чому шеринг крутий з точки зору безпеки?

  • - Дані не потрапляють менеджеру в руки, копія документа передається із системи в систему;
  • - Не спрацює без вашої згоди! Тільки після запиту і вашого підтвердження;
  • - Копія документа, яка передається, містить відмітку про те, кому і коли вона була надана;
  • - Копія документа підписана КЕПом Дії.

Зараз шерити можна закордонні паспорти, ID-паспорти та ідентифікаційний номер.

Реалізація та налагодження цієї унікальної процедури стала можливою завдяки співпраці Міністерства цифрової трансформації України, ХМКП «Хмельницькінфоцентр» та управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради.

Користуйтесь послугами он-лайн, та використовуйте сучасні інформаційні технології для замовлення та отримання послуг у ЦНАП.

Отримуйте послуги комфортно!

Ми працюємо для Вас!

 

Результати оцінювання роботи УАП за червень 2021 р.

За червень 2021 року якість наданих послуг у приміщені управління адміністративних послуг оцінили 2839 відвідувача з них:

laughing позитивно – 2828 або 99,61 % від загальної кількості;

sad  негативно - 11 або 0,39 % від загальної кількості.

11 негативних оцінок розподіляється наступним чином:

- 3 або 0,1 % від загальної кількості – з питань надання адміністративних та інших послуг;

- 2 або 0,07 % від загальної кількості – з питань видачі документів дозвільного характеру;

- 2 або 0,07 % від загальної кількості – з питань видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- 2 або 0,07 % від загальної кількості – з питань видачі документів відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління з питань реєстрації;

- 1 або 0,04 % від загальної кількості – з питань видачі документів Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області;

- 1 або 0,04 % від загальної кількості – з питань видачі документів Хмельницьким районним відділом Державної міграційної служби України в Хмельницькій області.

 

Затверджена форма розкриття структури власності юридичних осіб

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень статей 17, 17-1, 22 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства, є одним із обов’язковим документів, який подається для проведення реєстраційних дій та підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.

З 11 липня 2021 року набирає чинності наказ Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року № 163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності».

Відповідно до частини четвертої Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» всі юридичні особи, щодо яких в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань мають міститися відомості про кінцевих бенефіціарних власників та які зареєстровані до набрання чинності Наказом про структуру власності, з дня набрання чинності таким актом протягом трьох місяців мають подати державному реєстратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про кінцевих бенефіціарних власників.

Таким чином, у період з 11 липня 2021 року до 10 жовтня 2021 року (включно) необхідно подати державному реєстратору документи, передбачені законом, та здійснити оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про кінцевих бенефіціарних власників.

Із зразками складання схематичного зображення структури власності можна ознайомитися на офіційному вебсайті Міністерства фінансів України за посиланням:
https://mof.gov.ua/uk/samples_of_drawing_up_a_schematic_representation_of_the_ownership_structure-517.

 

Дочірні категорії

 

 

(с) Центр надання адміністративних послуг міста Хмельницького

(с) Сайт розроблений і супроводжується ХМКП "Хмельницькінфоцентр"

шаблоны для joomla 2.5 русские темы Wordpress быстрые диеты